Favorittsalat med mettende ost

Siden du har lovet meg å tygge godt skal du få oppskriften på en nydelig salat jeg laget i går. Stjernen i denne salaten er grillosten halloumi. Dette er rett og slett en ost som kan grilles eller stekes, i tillegg til å mette og smake veldig godt. Jeg har kjøpt halloumi på meny, coop og på tur til Sverige. Det finnes også på noen helsekoster.

Jeg brukte salatingredienser jeg hadde liggende (favoritter) så salaten bestod av:

Babyleafsalat

Spisspaprika/rød paprika

Mango

Avokado

og

Agurk

Skjær halloumi i tynne skiver og stek i litt smør. Strø over litt salt og stek på begge sider.

Dander skivene over salaten og hell over en god balsamikoeddik. Jeg elsker klassikeren fra Olivers&Co, den er rett og slett i en klasse for seg selv.

Nå skal jeg på et hemmelig møte før jeg skal hjem til mamma for å jobbe. Vi skal også kose oss litt, det må til i dag kjenner jeg. Det er jo ikke helt sikkert, men jeg er ikke så håpefull for denne måneden lenger. Jeg kan fortelle mer senere.

Ha en nydelig onsdag fine du <3

13 kommentarer
    1. Like etter at jeg våknet måtte jeg bare rett inn her og skrive, i natt drømte jeg nemlig at jeg så deg HØYgravid! Hihi, jeg har troa på at dette skal gå bra! <3

    2. Hei!
      Hva heter olivenoljen du har fra olivers&co? Lurer på balsamicoen også egentlig. Ser de har så mange ulike typer. Ønsker deg en fin dag <3

    3. Jada skal tygge godt. Det har du sagt I kurs her og. Da begynte tjeg å tenke og legge merke til hvordan jeg tygger. Nå er jeg en racer på det feltet👍. Ha en fin dag uansett utfall, klem

    4. Hei vakre, fantastisk gode og modige deg! Følger deg på snapchat, og tenker mye på deg. Håper du finner noe godt oppi disse dagene også.
      Det høres ut som du har peiling på det aller meste hva gjelder kosthold, så tenkte jeg kunne spørre deg. Det at te og kaffe er vanvittig vanndrivende er jo ingen hemmelighet, men er det noe i selve teen og kaffen, eller er det varmt vannet som går raskere gjennom kroppen? Isåfall burde vel alle drikker, slik som varm kakao o.l. også medføre hyppigere do-besøk?
      Må jo forresten prøve denne salaten, så jo helt nydelig ut. Ha en fin kveld!

    5. Emma: Det er nok mest en myte, vi drikker jo ofte ekstra når vi drikker disse drikkene 😉 i hvert fall er det lite forskning som kan støtte at disse drikkene er mer dehydrerende enn annen drikke, i så fall er det grunnet koffein, men det er funnet liten sammenheng.
      Takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg