Vippefin til jul

En ting jeg unner meg i hverdagen som gjør så mye er vippene mine. Det er så deilig å slippe maskara om morgenen, særlig før jeg drar på trening. Jeg føler meg skikkelig fresh med vippene mine jeg! Overfladisk? Selvfølgelig! Det er det ingenting galt med spør du meg.

Jeg begynte meg vipper for over et år siden, men etter at jeg fant Helene elsker jeg det enda mer. Det har ikke slitt på mine vipper da jeg er forsiktig med vippene og da falle de av når mine naturlige vipper slipper.

Jon Anders sa faktisk her om dagen at han synes vippene satt på så mye lenger enn før, og at de var mye finere. Når han legger merke til det vet du at det er sant! Her ser dere vippene mine etter ca 1,5 uker.

Jeg har fått masse spørsmål om vippene i det siste så her kommer info:

– Jeg legger vipper hod byHelenestudio på Frogner

– Jeg har 3D vipper, 12 mm med ekstra bøy (ekstra bambieffekt)

– Prisene er 1200 for nytt sett og 700 for påfyll

– Helene er verdens søteste og det er så koselig å komme dit (bekreftet av mine venninner)

Hvis du vil bli vippefin kan du sende Helene en ml på 926 48 370 for å sette opp time. Hun har masse kunder, så det gjelder å være rask hvis du vil ha time før jul! Jeg skal i hvert fall sikre meg bambiblikket til høytiden <3

Behandlingen er sponset

8 kommentarer

Siste innlegg