Jeg er en fighter – ny slagplan

Etter noen tøffe uker med negativ graviditetstest, mensen og forskjølelse føler jeg endelig at jeg begynner å finne meg selv igjen. Selv om jeg blir både sliten og hormonell av hormonene og prøving orker jeg ikke å la dette trekke meg ned akkurat nå. Jeg har faktisk vært i kniper før jeg, og vet dere hva jeg gjorde? Først måtte jeg ordentlig ned i dumpa og synes synd på meg selv. Tre på meg offerrollen og være litt bitter. Det er faktisk lov når du føler at livet går mot deg, slik jeg har følt. Jeg synes det er flaut å innrømme, men det er akkurat slike følelser jeg har kjent på. Hvorfor meg? Skal jeg ha dette også? Hvorfor kan jeg ikke bare få det jeg vil av og til?

Det er lov å besøke dalen, men det er ikke lov å bygge hus der. Jeg er ikke typen som lar meg selv bli liggende når jeg faller, det har jeg aldri vært. Dette handler ikke om å være bedre enn alle, tvert imot. Jeg innrømmer glatt at det frister veldig å bli liggende. Samtidig vet jeg at jeg aldri hadde tilgitt meg selv om alt jeg har jobbet så hardt for skal falle sammen fordi jeg gir opp.

Jeg sitter på en mengde kunnskap om kroppen, psyken og matens kraft. Dette skal jeg klare. Selv om det er desember har jeg derfor bestemt meg for at jeg skal kjøre på med mitt helende kosthold. Nå blir det fermentert mat, kraftmat, næring og greens fremover. Det blir også turer og avspenning, hver dag! Julen er egentlig en perfekt tid til å kose seg ekstra med deilig, næringsrik mat, og bevegelsen har jeg bare godt av.

Jeg må kjenne meg som meg selv igjen. Finne igjen lidenskapen og jobbe for det jeg brenner for. Hvis jeg skal ligge under dynen og deppe kan jeg jo ikke være noe for noen, minst av alt meg selv.

Jeg vil bare ta anledningen til å si tusen takk til alle dere som følger meg <3 Til alle dere som spør meg om råd, som lurer på hve jeg mener. Det er en ære og det er faktisk noe jeg setter enormt pris på. Det er nok også derfor jeg til tider må krype litt bort og bare være meg, det er både viktig og godt. Så er jeg klar for å dele igjen når jeg kommer frem igjen.

Så tusen takk for at du er du og at du følger, jeg håper å få deg med videre på reisen <3

36 kommentarer

Siste innlegg