Kan vi leve sunt i julen OG kose oss??

Jeg har lyst til å sette opp en facebook live om et tema jeg ser mange sliter med. Julen er en tid der mat står i fokus, og dette kan bli belastende for mange. Å velge en annerledes livsstil blir ikke alltid tatt så godt imot, og mange kvier seg for reaksjonene fra venner og familie. Dette kan gå på sukker, kjøtt, alkohol, brød osv. Dessuten er det mange som tar det for langt, er for stenge med seg selv og ender opp med konstant dårlig samvittighet.

Dette har jeg lyst til å snakke om! Ikke for å gi deg en fasit for hva du skal føle og gjøre, men for å dele erfaringer og tips og få i gang en samtale runt et vanskelig tema! Jeg har holdt på med dette i mange år og har derfor lang erfaring med å feire jul uten sukker, gluten, melk osv. Jeg er et levende eksempel på at det går an å finne en balanse!

Torsdag klokken 20.00 logger jeg på live på facebook og jeg håper å se nettopp deg! Lik gjerne facebooksiden min her så du får det med deg!

Nyt mandagen så lenge, så sees vi snart <3

9 kommentarer
    1. Så gøy! Det vil jeg få med meg 🙂 har så positiv erfaring med en sunnere/renere livsstil, og vil gjerne lære mer! Blir spennende å høre dine erfaringer 🙂
      Gleder meg! ha en fin mandagskveld <3

    2. Hei! Flott og inspirerende blogg har du! Har nettopp begynnt å interessere meg for kosthold, og dets påvirkning på kroppen. Har du noen bøkr a å anbfale? Har du lest the China study ? Hva synes du om den? Takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg