Hvordan finne den berømte balansen i julen? Gratistrening!

Jeg stikker bare innom for å minne dere om at jeg går live på facebook i kveld klokken åtte. Vi skal diskutere hvorvidt en kan leve sunt i julen uten dårlig samvittighet og om det er mulig å finne en balanse. Jeg håper virkelig jeg får se akkurat deg, og gjerne at du stiller spørsmål og er med i diskusjonen. Jeg logger inn fra min stue og du fra din, er det ikke fantastisk? Du kan se meg, men jeg kan ikke se deg altså 😉

Det eneste du må gjøre for å være med er å gå inn på min facebookside rett før klokken åtte også dukker jeg opp der. Lik gjerne siden så er det lettere for deg å få det med deg.

Jeg gleder meg til å se deg og gi deg mine tips og triks 🙂

6 kommentarer
    1. Det var kjempespennende å høre på deg, og jeg lærte masse! Fikk øynene opp for noen ting jeg selv gjør lett (“leke Messias”) som du kalte det, som jeg har gjort fordi jeg bryr meg, men som jeg nå ser at kan bli veldig feil og ikke ålreit. Så takk for at du åpnet øynene mine til dette, og en bedre måte å gjøre det på! 🙂
      Håper du får en super førjulstid og jul!
      Stor klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg