A smoothie a day

Når ting går i et og matlaging er det siste jeg har tid passer jeg alltid på å få inn en smoothie en gang om dagen. Nå snakker jeg om en smoothie full av næring, som balanserer blodsukkeret og gir meg langvarig energi, ikke en sukkerbombe kjøpt hos bakeren altså 😉

Smoothie (er en genial måte å få i seg ekstra grønnsaker, proteiner, sunne fettsynerer, bær, frukt og supermat. Jeg har noen faste jeg sverger til som jeg lager igjen og igjen, og denne grønne er en av dem. I desemnber har jeg toppet den med pepperkakegranola og det har vært himmelsk!

Grønn vaniljesmoothie

1/2 avokado

1/3 – 1/2 frossen banan

1 scoop proteinpulver (registrer deg med kode 107347 så får du 10% på alt)

En stor neve grønnkål

2-3 puter frossen spinat eller en håndfull fersk og isbiter

2 dl mandelmelk eller vann

Supermat for energi, hud, hår og negler:

1 ts purely greens

1 ts lecithin

1 ts ricebran

Blend alt i en blender og nyt med noen ss granola på! Det smaker faktisk himmelsk mellom alle pepperkakene og ribben, jeg lover!

<3
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg