Den store søtningsguiden

Endelig kan jeg avsløre det jeg har jobbet med de siste dagene!

Helt siden jeg begynte å blogge og snakket varmt om å bli sukkerfri har jeg fått en drøss med spørsmål om søtningsmidler. Hvilke som er sunne, hvilke som er trygge og hvilke som rett og slett kan være skadelig for helsen din.

Det er ingen tvil om hvor godt det gjør kroppen å kvitte seg med sukkeret! For meg betyr det stabilt humør, så mye mindre humørsvingninger (Jonna takker meg, haha), hud som er så fin at jeg kan gå uten sminke og en mage som er flat! Jatakk, jeg elsker det!!

Etter mange år som sukkerfri har jeg lest mengder med forskning på søtning og dannet meg en mening om de aller fleste. Det er så lett å bli forvirret i jungelen av søtstoffer, så for å hjelpe deg har jeg laget en stor guide.

Du trenger ikke kutte alt søtt for å bli sukkerfri, men du har lurt i å være selektiv på hvilken søtning du velger. Ikke alle vil få deg i mål, noen vil rett og slett stikke skjepper i hjulene på din vei til flatere mage, lavere vekt og en gladere kropp.

Jeg vil gjerne hjelpe deg å nyte deg sukkerfri – akkurat slik jeg gjør 😀

Her kan du laste ned den store SØTNINGSGUIDEN min <3

Klem fra meg!
 

 

15 kommentarer

Siste innlegg