5 hemmeligheter til kroppen du elsker – gratis foredrag

Hei søte deg!

I går jobbet på spreng for å få ferdig mitt nyeste prosjekt, og nå kan jeg endelig dele med deg! Bedre fredagsfølelse skal du lete lenge etter <3

Jeg elsker å holde foredrag – det er faktisk noe av det morsomste jeg gjør. Jeg får snakke om det jeg brenner for – hvordan mat kan endre liv. Det høres sikkert dramatisk ut, men jeg har sett så mange endre livene sine ved å endre nettopp hva de spiser. Daglig får jeg mailer, snaps og meldinger fra særlig kvinner som har fått et helt nytt syn på mat.

Ved å snu mange av de tradisjonelle rådene på hodet har jeg fått det bedre i min egen kropp – det er utrolig verdifullt for meg. Slik har det ikke alltid vært, og jeg vet at det ikke er slik for veldig mange. Det gjør meg så trist og frustrert at så mange går rundt forvirret og redde for hva de skal spise. Jeg skjønner deg så godt, det er vanskelig!

Derfor vil jeg ha et stort foredrag! Jeg vil ha deg med live, over nett, og fortelle deg hva som må til – og hva jeg selv har gjort. Dette er rådene jeg kommer tilbake til igjen og igjen – og de virker hver gang.

Jeg har satt opp to tider der du kan bli med, trykk på bildet over eller her for å sikre din plass. Der kan du også velge hvilken dato du vil være med. Dette foredraget går altså rett fra ditt hjem til mitt – men det er kun du som ser meg på din skjerm 😉

Jeg gleder meg til å se deg <3

31 kommentarer

Siste innlegg