Jeg måtte lyve litt

Hei hei <3

Som dere sikkert skjønner har jeg måttet lyve litt i det siste. Jeg har nemlig ikke vært hjmme hos mamma og pappa og jobbet i helgen. Klokken 11.30 på fredag overrasket jeg min kjære venninne Anne på jobb for å ta henne med på utdrikningslag! Søsteren hennes og jeg er begge forlovere og vi har planlagt denne turen i mange måneder. Etter mange møter, telefoner og meldinger, lukket facebookgruppe med alle jentene og detaljert planlegging er jeg så sykt ofrnøyd med hvor utrolig bra denne turen ble!

Anne og jeg bodde på en suite som vi hadde pyntet med masse stæsj. Der kune vi også ha vors begge dagene så det var koselig. På lørdagsmorgen, etter frokost, tok vi turen til Gøteborg escape house som anbefales på det varmeste. Utrolig gøy, skummelt og en perfekt aktivitet for å komme i stemning og bli bedre kjent. På lørdagen var vi også på Hagabadet, et veldig fint spa der vi hadde et eget rom, vin, frukt, morgenkåper og kos. Ellers har det blitt mye drikke, fest, god mat og utfordringer til bruden. Ganske snille oppgaver da 😉

Noe av det beste var på vorset på lørdag da jeg spilte av en film jeg hadde laget med brudgommen. Da hun var ute og reiste sist snek jeg meg ned til leiligheten deres og stilte ham spørsmål om Anne. Vi spilte det hele inn på film også måtte Anne gjette hva han hadde svart før vi viste svaret. Det var både søte og drøye spørsmål, også fikk jeg ham til å forklare bakhistoriene osv. Det var så gøy, fordi hun gjettet nesten alt perfekt, de er så søte <3 Tusen takk til Kai som stilte opp, du er sporty!!

Jon Anders har vært på utdrikningslaget med brudgommen så vi er begge relativt reduserte. Nå skal jeg ta meg en lang dusj, lage meg en kopp te og krype opp i sengen. Nå skal jeg heldigvis ikke drikke på en stund og neste gang skal jeg prøve endel triks jeg har lest meg til, og dele de med dere hvis det fungerer. Hangover no more, hehe.

Jeg håper dere har hatt en fin helg også gleder jeg meg til å være ernæringshelene i morgen. Det er utrolig hvor mye jeg savner mine normale rutinger når jeg er borte altså, sunn mat forever <3

P.S. Såååå gøy at så mange har meldt seg på foredragene mine! Det er jo bare helt rått! 50% av plassene er allerede tatt så vær rask hvis du vil være med. Du finner påmelding her.

21 kommentarer

Siste innlegg