Jeg slutter aldri å være takknemlig for dette!

Det er så deilig å spette opp av sengen tidlig en mandag og føle at jeg har energi! Det kommer jeg alltid til å være takknemlig for <3

I dag gikk jeg nemlig morgentur grytidlig med min kjære. Frisk luft mot ansiktet og inn til en varm kopp kaffe, fornøyde hunder og ro i kroppen til å starte jobbdagen. I dag skal jeg på en spennende behandling hos osteopaten min, til veterinæren med lille Perle og på min aller første visning. Vi har så smått begynt å titte på leiligheter nemlig og det er sååå spennende! Jeg har aldri eid mitt eget hjem før og jeg gleder meg utrolig mye. Tenk at Jon Anders og jeg skal kjøpe vårt første hjem sammen liksom, det er skikkelig STORT!

Dette er også et veldig etterlengtet prosjekt nå som babydrømmen har vært på vent såpass lenge. Jeg har fått en annen ro i kroppen og fokuserer på alt annet som er så fint. Vi er friske, jeg har fantastiske venner og familie og vi er så lykkelige sammen. Kanskje babyrommet må på plass før spiren sitter? Det sies jo at ting skjer når de skal skje sant? Jeg må jo bare tro på det <3

Takk for så mange fine meldinger i det siste! Jeg er så gira på ernæring om dagen, jeg føler virkelig at lidenskapen er på topp, hehe. Jeg leser, hører på podcaster og kan liksom ikke få nok. Så ja, “gamle Helene” er tilbake kan du si. Hyggelig at så mange andre ser det også <3

Takk for at du titter innom, det gjør meg så glad <3

P.S. Husk å meld deg på foredraget i morgen da vel! Det er gratis og over nett, og får du ikke verdt med kan det hende jeg sender ut opptak til alle som var påmeldt! Meld deg på ved å klikke her eller på bilde under:

 

10 kommentarer
    1. Så koselig innlegg☺
      Jeg lurer på en ting, hvor mange kopper bulletproof kaffe(dandyblend) kan man drikke om dagen? Jeg har begynt med det etter tips her på bloggen, og jeg er hekta. Det er sååå godt! Men jeg tenker på det smøret, hvor mye kan man drikke før det går på helsa løs? Jeg bruker mellom en ts og en ss i hver porsjon(ca like mye som du brukte i den lille filmsnutten du laget). Jeg vet at mange mener at det ikke er farlig i det hele tatt, men jeg føler at det ikke er sunt. Er det bare føleri eller kan det være farlig?
      Jeg har holdt meg til to krus om dagen, men er det for mye?
      Ps. Hele slekta er full av disbetes og hjerte/kar lidelser. Med andre ord, ikke så gode gener der…
      Mine forebyggende tiltak er å være restriktiv mot sukker. Der er jeg svært forsiktig

    2. MK: Jeg kan ikke gi deg noen spesifikke anbefalinger via bloggen dessverre, men hele vitsen med BP kaffe er at den skal mette og at du dermed skal spise mindre av andre ting. Hvor mye fett du kan spise kommer helt an på hva du spiser eller, og som du sier er det sukkeret du må være obs på – også fra naturlige kilder!

    3. Det virker som du er i en god sirkel 😊 Takknemlighet er herlig, mange er ikke flinke nok til å være takknemlig for det de har.
      Du ser veldig fin ut på håret, den nye sveisen kler deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg