Grønn og skjønn

Adlinks

I dag reiser Jonna og jeg til Kleivstua for å gifte bort en av mine beste venninner. Nå tror jeg alt er i boks og jeg kjenner at det kiler skikkelig i magen!! Kjolen jeg har kjøpt er fra whitestory og er bare helt nydelig. Den er morsom fordi den kan knytes på masse forskjellige vis og dermed kan den brukes flere ganger. Jeg gleder meg til å vise dere. Helgen skal jeg nyte til det fulle, dette er en “once in a lifetime” <3

I det siste har jeg fått så dilla på den grønne smoothien min igjen. Den er så sykt kremet og god, kan nesten ikke tro at den er så sunn som den er! Jeg må ha minst en smoothie om dagen, craver skikkelig på det! Jeg passer på å tilsette masse næring som rå eggeplomme for at det skal næringsrikt, i tillegg til supermaten jeg sverger til 😉

Helenes grønne smoothie

1/3 frossen banan

to håndfuller grønne blader (jeg bruker spinat, grønnkål eller en blanding av disse) eller 4 puter frossen spinat

1/2 avokado

3 isbiter

2 dl mandelmelk (eller annen melk)

En scoop vaniljeproteinpulver (på tilbud!!)

Et (eller ti som jeg liker) dryss kanel

En ts lecithin eller en rå eggeplomme

En ts greens

Denne er ekstra god om den toppes med bipollen, nam nam <3

Ha en nydelig helg <3

20 kommentarer

Siste innlegg