Endelig var det vår tur!

God søndagskveld fine du <3

Endelig kan jeg dele den store nyheten, vi har kjøpt oss leilighet!!

Dette har vært en drøm for oss lenge, og særlig for meg. Vi får mer plass, balkong, to soverom, plass stil spisestue, kontor!! Å, som jeg gleder meg!!

Jeg har allerede hoppet inn i interiørinteressen min som har ligget brakk de siste årene. Her skal det males og innredes, også skal vi pusse opp kjøkkenet slik at det blir akkurat slik som vi vil ha det <3

Jeg legger ved noen bilder slik at du kan se! Så masse lys, her blir det fine bloggbilder!!!


Jeg lurer på om babyen vår bare har ventet på å få sitt eget rom? Jeg kjenner en enorm ro rundt det å nå ha plass til at det kommer en liten en dag <3

Kjøkkenet er ikke stygt, men jeg vil pusse opp og få det jeg drømmer om. Jeg har allerede bestemt nesten alt, hehe 😉


Må jo være sjebnen når det bodde en pomeranian der?? Her skal nok familien på fire få det fint, og forhåpentligvis blir vi fem om ikke alt for lenge.

Jeg er så glad!! <3

54 kommentarer

Siste innlegg