Bli med meg på kostholdskonferansen

Den 11. mars arrangeres den store kostholdskonferansen i Larvik, og jeg gleder meg skikkelig til å ta turen. I fjor holdt jeg selv foredrag der, men i år skal jeg sitte i salen og nyte inspirasjon, påfyll og ny kunnskap. Dette arrangementet passer like bra for deg som er relativt ny i “kostholdsverden” og for deg med svart belte i ernæring. Jeg har faktisk hørt nesten alle foredragsholderne før, men det betyr ikke at jeg ikke får nytt påfyll. Dessuten føler jeg at det å få møte så mange andre som brenner for det samme som meg er verdt turen alene.

Det er jo ikke noe som er morsommere enn å møte likesinnede mennesker og kunne dele erfaringer i en koselig setting som dette. Særlig ser jeg frem til å henge med kostholdsdamene som kommer, samt møte gamle og nye følgere som leser bloggen og har fått hjelp fra meg. Det er så koselig det, og de som kommer bort og takker og sier hei, det betyr virkelig alt!!

Årets foredragsholdere

Mone Eli Sæland – klinisk ernæringsfysiolog

Mone er en utrolig kunnskapsrik dame med bein i nesa, som har skreket om fett i mange år. Hun snakker varmt om smør, kan sitt feldt og er bare helt rå! Mone har selv opplevd helseutfordringer, og de var grunnen til at hun skjønte at rådene hun tidligere hadde lært bort var feil. Er du fortsatt redd for fett må du høre dette foredraget!

Tore Jardar Wirgernes – økobonde

Tore Jardar driver en økologisk bondegård og har spist seg frisk fra diabetes type 2. Jeg har vært på gården der jeg plukket de lekreste kålhodene og spiste de beste sukkerertene jeg noen gang har smakt. Han skal dele sin historie og jeg håper jeg får tatt en prat med ham om økologi!!

Sofie Hexeberg – lege

Sofie en en pioner innen lavkarbomiljøet og har hjulpet tusenvis til bedre helse. Denne lørdagen skal hun snakke om autoimmune sykdommer (som chron’s, psoriasis, stoffskifte osv) og hvorvidt kosthold har en påvirkning på disse lidelsene. Hun skal forklare mekanismene bak autoimmune sykdommer og gi råd om hvordan en kan spise seg til bedring.

Berit Nordstrand – lege

Berit er en inspirerende dame og en dyktig foredragsholder. Hun har en rågod formidlingsevne og gir veldig mye av seg selv. Jeg har hørt henne før, men denne gangen skal hun snakke om det å ta vare på seg selv og hvordan vi kan bruke mat for å få det bra. Jeg gleder meg veldig til å høre henne igjen, og ikke minst hilse på om jeg tørr, hehe 😀

Arrangementet er nesten solgt ut, så vil du være med 11. mars bør du sikre din billett så fort som mulig. Jeg kjører ned og møter noen venninner der, men kommer du må du love å komme og si hei!! Jeg håper virkelig å se mange av dere <3

Billetter finner du her!

4 kommentarer
    1. Jeg skal på kostholdskonferansen! Kjenner ikke så mange andre som skal dit, så kommer bort og hilser på om jeg ser deg der 🙂
      Gratulerer så mye med leilighet forresten! Når overtar dere?

    2. Hei fine deg! Har et kjapt spørsmål om kraftkoking, har det noe å bety om jeg steker den hele kyllingen på 160 grader feks, slik at det går litt fortere? Om varmen i ovnen har noe å si i forhold til å koke kraft på skroget etterpå.
      Gratulerer med leilighet!! Den var jo suuuuperfin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg