10 ting jeg gleder meg til denne våren

Dagene mellom eggløsning og test er lange, og blir av en eller annen grunn bare vondere jo nærmere jeg kommer testdag. På en måte vil jeg håpe, men etter så mange skuffelser er det så skummelt. På den andre siden vil jeg på en måte ha skuffelsen overstått, slik at jeg kan plukke meg selv opp og legge nye planer. Jeg kommer ikke til å dele når jeg skal teste eller hva resultatet blir med en gang, rett og slett fordi jeg må beskytte meg selv. Du trenger nok ikke vente så lenge altså, men litt tid må jeg ha 😉

Jeg vet at det vil ordne seg til slutt, men det er vondt mens det står på <3

Uansett hva som skjer fremover skal jeg prøve å nyte dagene så godt jeg kan. Jeg har masse å glede meg til og det er fokuset! Livet er her og nå og jeg nekter å miste år på å gå og vente på å bli gravid, jeg vil leve nå!

10 ting jeg gleder meg til denne våren

1. Tørre gater i Oslo – denne våren skal jeg nyte nyte sentrumslivet til det fulle før vi flytter til roligere omgivelser

2. Den første kaffekoppen på uteservering med fine venninner

3. Det første designmøte for vårt nye kjøkken

4. Ta over leiligheten vår – og ta fatt på oppussing og innredning

5. Få min egen balkong der jeg kan dyrke grønnsaker og ha mitt eget fikentre

6. Lansering av siste kurs før sommeren – følg med for flere detaljer!!

7. Å diskutere fargepaletter med mormoren til Jon Anders som er helt rå på farger og interiør

8. Påskeferie på Sjusjøen med min fine svigerfamilie

9. Første bad på Malmøya

10. Forhåpentligvis en positiv graviditetstest og all gleden det medføler <3

Hva gleder du deg til denne våren? Del gjerne med meg <3

Nå har jeg oppdatert “gatis” kategorien her på bloggen, ta en titt! Du finner den øverst og her!

Alle bilder er fra weheartit.com

19 kommentarer
    1. Åh, det er så spennende å kjøpe sin første leilighet!! Det å innrede, male og kunne få det akkurat som man vil er helt fantastisk!
      Flytter dere ut av Oslo, eller bare ut av sentrum?
      Denne våren gleder jeg meg mest til å se magen vokse og etterhvert begynne å kjenne liv (hvis ting går som det skal da…).
      Ellers gleder jeg meg bare generelt til vår! Jeg elsker at gresset blir grønt, solen begynner å varme, at det er lyst utover kveldene og fuglene som synger. Det å gå langt kveldstur og kunne ha verandadøren åpen igjen gjør meg så glad. Våren er min absolutte favorittid på året!! <3

    2. Du er utrolig flink til å få meg i bedre humør. Jeg gjennomgår mye av det samme som deg, og jeg har dager hvor jeg virkelig er helt i kjelleren… Hormoner er tøft! Men det er så viktig å ta tak i de gode ting <3 Det hjelper (desverre) ikke å grave seg ned. Jeg heier på deg 🙂

    3. Gleder meg til mye av det samme som deg, det gikk i underkant av to døgn fra jeg kommenterte her at vi var på leilighetsjakt til drømmeleiligheta plutselig ble vår (flaks!) 😀 Jeg gleder meg til å pusse opp nyleiligheten og til å innrede den 😀 Gleder meg til kaffe (og vin) i solveggen! Denne våren kommer til å bli så bra <3
      Og så krysser jeg fortsatt fingrene for at du plutselig sitter der med en positiv test i hånden, heier på deg <3

    4. Min erfaring med damer som ønsker, prøver å bli gravide. Noen gannger bare skjer det, da man gjør noe overraskende, uventet. Bla droppet
      Gode venner julebordsmiddagen, på fjellet.
      Hun ble med barn. Finn på noe dere 2. God vår.

    5. Hei 🙂 var det hos Fertilitetssenteret du gikk for oppfølging? Jeg går der jeg også, hos Dr. Vaarlund. Er på min andre runde hormoner denne mnd! Kan jeg spørre hvilken hormonbehandling du har gått på, hvor mange behandlinger du har tatt og hvor lenge venter du med evt prøverør?
      Stor klem 🙂

    6. Charlotte: Hei 🙂 jeg har skrevet så mye om dette og litt langt å skrive alt her nå 😉 jeg har ikke helt bestemt når jeg skal dele videre heller, for det blir litt mye for meg å dele så tett. Håper du forstår det 😉 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg