Brun hele året med vita liberata

Inneholder sponset produkt

Jeg har alltid vært glad i en fin brunfarge, og jeg skammer meg litt når jeg innrømmer at jeg tok relativt mye sol før. Jeg kan fortsatt ta sol en gang i blandt, mest for velværen, men jeg vil ikke si at det er spesielt sunt for huden. Jeg har prøvd mange typer selvbruning uten hell. Enten blir fargen skikkelig fake, det blir ujevnt eller det stinker.

I mange år har jeg vært helt avhenging av mitt solpudder fra vita liberata. Jeg bruker dette det skyggelegging av ansiktet, det er lett å jobbe med og har ingen shimmer. En annen ting jeg liker er at det gir en liten selvbruningseffekt slik at jeg aldri blir helt vinterblek i ansiktet. Jeg har med årene blitt helt nazi på solkrem i ansiktet. Jeg bruker faktor 40 hver eneste dag og prøver å ikke få for mye direkte sol akkurat her. Jeg synes det er enkelt å sminke meg litt brunere, derfor er ikke dette noe stress for meg.

Men når det gjelder kroppen er det en helt annen sak. Jeg fikk litt hetta da jeg skulle i bryllup i februar og forstod at kroppen min så ut som jeg hadde levd i hi. For å føle meg freshere hadde jeg ikke lyst til å svi meg i solarium, men jeg ville heller ikke være en oransj ompa lompa. Jeg skulle jo tross alt være forlover!

Jeg sendte derfor en mail til vita liberata og lurte på om de hadde lyst til å la meg teste deres selvbruning. Jeg hadde hørt så mye bra om disse produktene og var allerede forelsket i solpudderet.

Nå har jeg brukt dem i et par måneder og jeg er så fornøyd! Disse produktene holder faktisk hva de lover!

♥ Det er lett å påføre – selv for meg som er klønete på dette

♥ Moussen er farget – det er lett å se hvor du har påført

♥ Den tørker raskt – jeg vandrer rundt toppløs i 5 min og det synes uansett Jonna er koselig, haha

♥ Den stinker ikke – ingen klager fra Jonna

♥ Ingen skjolder

♥ Den går gradvis ut – ingen skjolder her heller!

♥ Produktene er rene og irriterer ikke huden min

Anbefaler virkelig disse produktene hvis du har lyst til å freshe deg opp. For meg er det så velvære å få litt farge på skrotten, særlig når vi går mot vår!

Jeg kjøper vita liberata produktene her!

18 kommentarer
    1. Så på Facebook Live din i dag tidelig og du snakket om å kutte ut melkeprodukter når man har PCOS, ikke tenkt over dette med melkeprodukter, hvilke tenker du på da? Alt av melkeprodukter ? Jeg hadde en så god erfaring med bytte av kosthold ved PCOS, jeg hadde ikke hatt mensen på 1 1/2 år etter p-pille slutt og vi ønsket barn, fikk diabets 2 medisin av min gyno som skulle senke insulinnivået!!!, ble jo så dårlig og søkte litt alternativt og fant at lavkarbo kunne hjelp, så jeg la om kostholdet og etter 1 uke fikk jeg mensen og etter andre eggløsning ble jeg gravid med tvillinger 🙂 Jeg har fått ganske regelmessig mens etter graviditet, men sliter fortsatt litt med andre symptomer av pcos. Veldig interessant det med kosthold og skal ta med meg tipsene dine.

    2. Fin, gylden hud! Jeg har prøvd selvbruning tidligere, men har endt opp med grusomme prikker som klør. Så er litt redd for å prøve. Tror det er et eller annet i selvbruningene jeg har prøvd som jeg ikke tåler. Skal sjekke ut denne, kanskje jeg kan tåle den!
      Kan jeg spørre hvor genseren din er fra? Elsker den!! ❤
      Klem <3

    3. Jeg synes du er fantastisk klok og inspirerende, Helene. Vanvittig kunnskapsrik og jeg er takknemlig for at du er opptatt av å dele all kunnskapen og informasjonen din. Tanken har slått meg at det kanskje er to mennesker som står bak denne bloggingen; 1: et eldre, klokt og grundig studert menneske. 2: den vakre, inspirerende, unge Helene som vi får gleden av å møte 🙂
      Men jeg tror nok bare det er ei Helene Ragnhild som driver bloggen, ei svært sterk og evnerik dame!

    4. Merethe Høili Johansen: Jeg ville ikke anbefalt om det ikke var noe jeg kunne stå 100% for! Har som sagt brukt solpudderet i flere år og tjener ikke på dette innlegget 🙂

    5. Er produktene økologiske? Eller giftfrie? Hvordan skyggelegger du ansiktet? Bruker du bare den og solkrem? Veldig fin farge:)

    6. Hvor ofte påfører du for å beholde brunfargen? Hvilken bodylotion bruker du? For man skal vel ikke bruke noe med olje sammen med selvbruning. Får du til jevne overganger på hendene? Synes det er så vanskelig. Hvor langt opp smører du selvbruningen? Helt til halsen?

    7. Anonym: jeg påfører hver 3. kveld eller de dagene jeg ikke er nydusjet. Jeg bruker bare kroppsolje, men ikke rett før 😉 får jevne overganger ved å bruke hansken de anbefaler! glemte jo helt å skrive det jeg! helt til halsen ja 😉

    8. Hvordan får du så flotte og hvite tenner? 😀 Benytter du enda aktivt kull? Ønsker deg en fantastisk fin dag <3

    9. Et spørsmål til her! Hvordan gjør du det smøring mtp på dusjing? Smører du før du legger deg, og dusjer neste dag? Eller trengs det ikke å dusje “av”? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg