10 ting som gir meg energi

Som tidligere ME-syk kan du si at jeg er over middels gira på alt som gir energi. Da jeg var syk var jeg vel lettere besatt av dette, hehe. Jo eldre jeg har blitt, jo mer innser jeg at energi er helhetlig, og noe jeg i stor grad kan påvirke selv!

Her er min topp ti liste!

1. Å spise riktig (selvfølgelig!). Riktig bensin på bilen får den til å fungere optimalt!

2. Lange gåturer

3. Å skravle med venninner

4. Når Jon Anders får meg til å le så hardt at jeg begynner å gråte

5. Den siste sangen på steptimen

6. Solstråler mot ansiktet på Malmøye

7. Den første kaffekoppen i sofaen om morgenen

8. Riktig og god hvile

9. Når jeg føler at jeg tar gode valg for meg selv

10. Når jeg kjenner mestring

Selv om det er mange “små” ting på denne listen vil jeg si at den øverste skal ha stor betydning for at jeg har kommet så langt som jeg har. Jeg vil så gjerne at flere skal få mer energi, derfor vil jeg lære bort tre konkrete, enkle steg til mer energi på mitt foredrag onsdag!!

Det er nå over 800 påmeldt, sykt! Det er tydeligvis mange som vil ha mer energi, og det skjønner jeg godt! Det nærmer som maks antall, så vær rask hvis du vil henge på.

Hold av din plass her eller ved å trykke på bilde under 🙂

Straks skal jeg på morgentur med Jonna og hundene. Så skal jeg jobbe med noen helt spesielle bonuser til neste kurs før jeg skal på trening! Det er alt for lenge siden, så nå må jeg skjerpe meg, hehe. Snakkes fine du, stor energiklem fra meg <3

14 kommentarer

Siste innlegg