Spiser du feil frokost?

Visste du at hvilken mat du starter dagen din med er avgjørende for energien din hele dagen? Den påvirker til og med nattesøvnen din, som igjen påvirker deg neste dag. Så var hjulet i gang!

Vil du lære hvilke matvarer som er gull til frokost? Bli med i kveld da vel 😀

Klokken 20 skal jeg ha et live foredrag over nett, helt gratis, der jeg skal lære deg 3 konkrete skritt for mer energi!

Har du ikke sikret deg plass er det fortsatt et par igjen! Du finner påmeldingen her 😉

Ha en fin dag så lenge, klem fra meg <3

7 kommentarer
    1. Sikkert et dumt spørsmål, men jeg er ikke så bevandret i facebook:
      Hvor på nett skal jeg finne foredraget? Facebook? Og så søke på Helene Ragnhild Andersen? Vil jeg da finne foredraget uten videre?
      Må jeg bruke e-postadressen jeg registrerte ved påmeldingen, for å komme inn på foredraget? Eller må jeg ved påmelding til foredraget melde meg på med den e-postadressen jeg bruker for å logge meg inn på facebook?
      Eller har ikke foredraget noe å gjøre med facebook?

    2. Du er så flink å spise masse grønt:) Men spiser du ikke fryktelig få kalorier? Aspargersbønner og vannkastanjer inneholder omtrent ingenting, så jeg kan ikke forstå hvordan du får i deg nok næring om dagen?:-)

    3. Karoline: Jeg legger ikke alt jeg spiser ut på snapchat altså! Jeg er bare så fryktelig lei alt som heter middag i det siste og da blir det lett en ekstra smoothie til kvelds og mindre middag. Men nå har jeg lyst på pannekaker så kanskje det blir det om litt, hehe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg