En oppfordring til deg <3

Jeg har så mye energi om dagen og det er så utrolig deilig, jeg kunne virkelig ikke vært mer takknemlig! Likevel kjenner jeg at hodet mitt trenger noen dager helt fri, og da mener jeg helt. Nå er vi på fjellet og skal nyte påskedagene sammen. Jeg skal ikke sitte på mac eller mobil, men være tilstede, strikke og lese bok.

Vi tar inn utrolig mye informasjon hver dag. Det er snap, insta, instastory, nettaviser, tv, reklamer, blogger osv…Jeg kjenner i hvert fall at det kan bli mye i perioder. Jeg er helt sikker på at det ikke er bra å være på hele tiden, derfor har jeg jobbet masse med å være helt av. Jeg svarer ikke alltid på snap, og i hvert fall ikke hvis jeg er i bursdag til venninnen min eller ligger på sofaen med Jonna. Da må jeg være tilstede!

Jeg oppfordrer virkelig deg til å ta fri disse dagene. Vær tilstede med dem du er glad i. Ikke sitt og se på bilder på insta av andre som fester eller har en familielykke som du tror at du ikke har. Det er så lett å sammenligne dine gråværsdager med andres glansbilder.

Vær takknemlig og vær deg! Ta fri og kos deg <3

Jeg ønsker deg en nydelig påske med marsipan, lam, kortspill, krim og kos! Sender deg en stor påskeklem <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg