Tusen takk og vinner av billette til Soma dagen <3

Jeg er så takknemlig for å ha så mange fine mennesker rundt meg! Jeg måtte gråte litt av alle de fine kommentarene <3

Selv om jeg ikke kjenner deg personlig føler jeg virkelig at du bryr deg, og som så mange skriver heier på meg. For meg var det alltid naturlig å være åpen, det er slik jeg er skapt. Samtidig har jeg kjent på frykten for å bli dømt. For skal ikke jeg være så sunn og perfekt, som til og med mange sier jeg fremstilles som? Hvorfor er jeg ikke da en fertilitetsgudinne som kan bli gravid akkurat når jeg ønsker det.

Du tenker kanskje at ingen ville skrevet det til emg, men tro meg, jeg har fått de kommentarene. “Hvis du kan så mye om ernæring og helse, hvorfor klarer du ikke å bli gravid?”. Det gjør faktisk ganske vondt, selv om jeg prøver å tenke at jeg gjør det beste jeg kan.

Hvis jeg er åpen tenker jeg også at det kan hjelpe andre, noe jeg faktisk vet det har gjort. Det har hjulpet meg å lese andres historier, særlig når de har vist hvordan de har følt det hele veien. Det er veldig mye lettere å dele når du er ferdig med noe. Det var for eksempel på så mange måter lettere for meg å snakke om ME da jeg var ferdig med det. Samtidig ville jeg aldri valgt å gjøre det annerledes.

Nå har jeg vært på trening for første gang på evigheter!! Så deilig, hver gang jeg får rumpa på elixia føler jeg meg 100 ganger bedre med en gang. Nå er det bare å komme inn i den gode rytmen igjen. Jeg gleder meg sånn til vi skal flytte for da begynner jeg på mitt gamle senter igjen, der er det så fint og jeg elsker å trene der.

Vinneren av konkurransen som skal få komme på Soma dagen 20. mai med meg ble heldige Solveig!! Du har fått mail fra meg 😀

Hvis det ikke ble deg så er det fortsatt mulighet til å skaffe billett og komme og henge med meg! Du finner påmeldingen her, håper vi sees!! Hvis du skal er det kjempe koselig om du kommer bort og sier hei!

Svett klem fra meg som må hoppe i dusjen cog lage kvelds. Følg meg gjerne på snapchat hvis du vil se meg lage mer mat, jeg heter heleneragnhild der <3

3 kommentarer
    1. Du e jo en fertilitetsgudinne, alt du har vært gjennom å skal gjennom, ofrer og våger – det er langt mer enn mange andre <3 En fertillitetsgudinne er ikke nødvendigvis en som blir gravid på et ONS er nå min mening, dette er ikke noe du har valgt og vi kan ikke velge alt som skal skje med oss til tross for helse og ernæring, kunnskap og hele rukklet.
      Du er utrolig flink du, og absolutt god nok som du er. Masse lykke til videre og en god klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg