Navnfest for lille Walter

I går var jeg så heldig å få tilbringe noen timer sammen med en av mine beste venninner, hennes flotte samboer og deres familie. Lille Walter skulle nemlig feire navnfest og slikt er det jo så stas å få være en del av. Jeg var jo nesten til stede da Walter ble født og tilbake og hilste på da han var under to dager gammel. For meg som virkelig elsker barn og ønsker meg en liten en mer enn noe annet betyr det mye for meg å få være så nærme mine venninner med barn.

Jeg tok masse bilder og vil gjerne dele noen av dem med dere <3


Her var min gave til lille W <3 Bilde jeg tok av ham da han var 1,5 dager gammel <3

Jeg gleder meg bare enda mer til å bli mamma selv, forhåpentligvis er det ikke så lenge til det er min tur til å bli gravid nå <3

Snart skal jeg gå tur i skogen med pappaen min, men først skal jeg drikke te og lese i interiørblader!

God søndagsklem fra meg <3

 

7 kommentarer

Siste innlegg