Beautysmoothie og sprøyter

I dag er den første dagen jeg skal ta sprøyter igjen, så nå er vi i gang. Jeg har ventet og ventet på mensen, den ene gangen du faktisk vil at den skal komme ville den selvfølgelig vente ekstra lenge, hehe. Jeg vet ikke når det blir egguttak og innsett da vi ikke vet hvordan kroppen min reagerer på hormonene enda. Det kan ta mange dager fordi vi skal stimulere sakte for å prøve å unngå overstimulering. Jeg er uansett glad for å være i gang, og for å være ferdig med trisekvens som jeg har stått på de siste månedene. Den gir meg så utrolig mye vann i kroppen før mensen og det er så slitsomt.

Nå gjelder det å gi kroppen mest mulig ro og næring, samt prøve å konsentrere oss om andre ting. Det er nok å gjøre om dagen og det kjenner jeg at hjelper <3

Denne smoothien slang jeg sammen før jeg dro på jobb her om dagen, og den ble bare så god!! Jeg måtte sjappe meg og skrive ned hva jeg hadde slengt oppi med en gang. Det kan se ut som mange ingredienser, men det er mange du kan droppe eller bytte. Jeg har alltid frosne grønnsaker og bær i fryseren så jeg kan lage smoothier i en fei. Sjekk mitt siste tips til mer grønt i smoothien her.

Dette er fast food hjemme hos oss kan du si 🙂

Beautysmoothie

2 dl cashewmelk (eller annen melk)

1 dl kokosvann (kan byttes med annen melk eller vann)

2 puter frossen spinat

4 biter frossen blomkål og brokkoli

en dl frosne blåbær

6 frosne jordbær

noen biter frossen banan (kan sløyfes)

En scoop vaniljeprotein fra synergy (kan byttes mot 1/2 banan)

2 ss linfrø

Supermat hvis du vil:

en ts purely greens

1 ts lecithin

Jeg toppet min med litt musli og bipollen 🙂

Denne smoothien har blitt med meg på farten i det siste, helt fantastisk god og holder meg mett lenge <3

Nå skal jeg ned på “kontoret” en tur også skal jeg tilbake på frøyaklinikken for akupunktur og for å planlegge alt rundt prøverørsbehandlingen 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg