En spennende tid <3

Nå er det så mye spennende som skjer om dagen at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er kurs, jobbprosjekter og bloggen som jeg trives så godt med. Også har vi tatt over leilighet og skal i gang med maling og oppussing. Dette er jo kjempe gøy, men allerede føler jeg meg overveldet over alle valg og alle utgiftene. Det er jo så mye som skal bestemmes, planløsning på kjøkkenet blant annet.

Processed with VSCO with a6 preset

Og størst av alt; vi er midt i en prøverørsbehandling og er forhåpentligvis gravide før sommeren <3

Så langt går det bra og det ser ut til at vi har fått til stimuleringen, jeg får vite mer på fredag.

Hvis noen har gode tips til hvordan du kan få hodet over vannet tar jeg imot! Jeg har forresten funnet en avspenning som går spesifikt på ivf, med lydfiler for hver dag i prosessen. Jeg kjøpte den her og har hørt på et par av filene allerede. De er på engelsk, men kjempe fine! Fant også en rabattkode 2017NIAW som ga 25%.

Jeg må også tipse om avspenningen til Jorunn som du finner her. De har jeg brukt masse masse de siste månedene, og de er på norsk. Veldig behagelige, jeg liker særlig godt den om stress og umøtte behov.

Må igjen si tusen takk for all kjærligheten dere sender! Ikke bare sipper jeg av alle reklamer og koselige youtubeklipp, nå må jeg tørke tårer på grunn av alle de gode ordene dere skriver <3

13 kommentarer
    1. Tror du gjør alt av gode råd som fins jeg <3 Du er med venner, får støtte og kjærlighet, du trener litt og slapper av med avspenning, meditasjon, fokus på pust, spiser bra mat og er så flink som det går ann å bli 🙂 Om det blir for mye ser du etter mer hjelp, roer ned på bloggingen eller andre ting som lar seg roe ned på også henter du deg inn uansett når du måtte trenge det <3

    2. Høres ut som dere går en veldig spennende tid i møte. Men kan jeg spørre hva som gjorde at dere valgte IVF privat. Leste om det dårlige møtet med legen. Men husker du kommenterte noe sånt som “tenk å kunne bruke så mye penger på å få barn” da pilotfrue begynte sin prosess. Selv skal vi gang i det offentlige. Er selvfølgelig lengre ventetid, men heldigvis møtte jeg en lege som tok godt imot oss og som jeg følte gjorde en grundig undersøkelse da vi var der. Har PCO og hun var veldig klar på at skulle ha kort protokoll og absolutt ikke gjøre noe som gav fare for overstimuluering.

    3. Jeg tror du gjør mye riktig! For min del måtte jeg ta med mye mer med ro enn jeg var vant til, spesielt i tiden etter egget ble satt tilbake. Hvile hvile hvile! Og tenke at det er greit med litt mindre farting og trening en periode. Jeg har også PCO, og spiren satt på første IVF-forsøk på Fertilitetssenteret (etter flere mislykkede hormonkurer og prøving hjemme). Nå er jeg i uke 9! Du er i de beste hender 🙂

    4. Sååå spennende! Lykke til! Hvile, hvile, hvile og spis NOK mat! Ja, også karbohydrater!! Gravide trenger karbohydrater! Potet, søtpotet, banan, ris osv 😊😊😊 hilsen trofast leser som venter i spenning 😊😊

    5. Hva synes du om de nye kostholdsrådene til ernæringsrådet? Margarine isdetet for smør? Kokosolje er ikke bra… det stritter imot alt Jeg har lest den siste tiden 🙁

    6. Nina: Å, det er så oppløftende å høre, tusen takk for at du deler <3 jeg har veldig fleksibel kalender nå, prøver å lytte til kroppen og ta det med ro, samtidig er det godt å ha andre ting å gjøre! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg