Oppussing og sta eggstokker

Hei fine du <3

Jeg håper du har fått kost deg denne solfylte (i hvertfall i hovedstaden) helgen? I dag har jeg vært i leiligheten fra morgen til kveld, men nå er straks stuen ferdig! Det har gått overraskende fort, men fy søren så mye ekstra det blir. Det er plutselig skrammer som skal sparkles og hull i veggen du ikke hadde regnet med. Men så blir det så fint at det raskt er glemt. Vi fikk også handlet inn alt av hvitevarer i går, for plutselig stod vi utenfor elkjøp som hadde 30% på alt. Snakk om å ha flaks?

Fargen er litt mørkere i virkeligheten, så fornøyd! Energiveggene kaller jeg disse! Jeg maler i pappas gamle russedress og skjorte 🙂

Jeg er så takknemlig for all hjelpen jeg har fått i leiligheten fra mamma og pappa, skal si de står på!

De siste dagene har jeg vært så opptatt med å male og styre at jeg ikke har kjent så godt etter på kroppen og hormonene, og det har vært godt. Timen min på fertilitetssenteret på fredag gikk nemlig ikke helt som forventet. Det var ikke så mange egg som hadde blitt store nok, og blir det ikke nok får vi ikke tatt ivf denne runden 🙁 Jeg skal tilbake i morgen og da vet vi mer, jeg skulle ikke helt gi opp håpet sa de. Om vi ikke får gjennomført nå blir jeg selvfølgelig kjempe skuffet, men jeg begynner jo å bli vant til dette da, at kroppen ikke helt er med. De er redde for overstimulering og derfor har de stimulert forsiktig, det er vanskelig å vite hvordan eggstokkene reagerer.

Blir det ikke ivf må vi gjøre resten av jobben hjemme, og jeg kan jo også bli gravid på dette. Det er minst to gode egg som kommer, så hvem vet? Mye kan jo også skje på to 3 dager. Kryss fingrene for meg og send meg god eggkarma <3

Allerede laget smoothie i leiligheten noen ganger! Kokos har funnet seg til rette og stiller opp som modell <3

Nå skal jeg lage kvelds til Jon Anders som har eksamen i morgen. Stakkars må sitte inne og lese hele tiden nå, men jeg er superstolt av ham og alt vi får til sammen. Jeg vet at vi også skal bli foreldre en dag, og at alt skal ordne seg <3

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg