Glutenfri falafel på 1-2-3

Det som er sikkert er at det er deilig å ha masse å tenke på om dagen, selv om jeg innrømmer at veien inn på google er kort! Taket på soverommet har fått et strøk i dag, og det kommer til å bli så fint! Malingen i stuen er helt ferdig og hvis du vil se bilde kan du se det på snappen til kostholdsdamene <3

Her om dagen testet jeg ut hjemmelaget falafel fra det glutenfrie verkstedet. Utrolig godt og så enkelt å lage. Porsjonen er enorm, så her har du mat til flere dager, det lover jeg!!

Jeg kjøpte min på rema, men jeg har sett de flere steder. Det eneste du trenger er kokende vann og posen, også kan du bare følge anvisningen på pakken. Dette er mettende og sammenlignet med ferdig falafel er disse uten skadelige vegetabilske oljer, og selvfølgelig gluten!

Vi var for late til å steke boller, men lagde i stedet en slags burger, hehe. Det ble servert med halloumisalat <3
 

7 kommentarer

Siste innlegg