Sommernyheter hos soma

Adlinks

Jeg elsker nye produkter, snacks og egentlig alle typer sunne nyheter. Det som er så fantastisk med disse nyhetene er at de ikke er type “fettfri”, fulle av kunstig søtning eller annet tull. Jo lenger jeg kommer på min helsereise, jo flere naturlige produkter velger jeg. Det blir mindre erstatninger og mer ekte mat, samtidig er det greit å ha enkle løsninger når jeg skal kose meg eller er på farten.

De første nyhetene jeg testet var de nye barene fra supernature kalt superhero. De finnes i tre ulike smaker, en med eple, kanel og baobab, en med matcha og moringa og en med pecan og carob. Sistnevnte var absolutt min favoritt, som brownie! Perfekt til kos <3

Carob er forresten et alternativ til sjokolade hvis du reagerer på histaminer. Noen blir også stimulert av sjokolade og da er denne perfekt 😉

Alle barene er uten gluten og raffinert sukker, og tilsatt supermat.

Det andre produktet jeg har fått dilla på er den nye matcha latten deres. Den er perfekt for meg som unngår kaffe (koffein) om dagen, da matcha inneholder mindre koffein enn kaffe. Denne er perfekt å ha i vesken når andre skal ha kaffekos! Den er tilsatt tørket kokosmelk og søtet med lucuma. Du finner denne her.

Jeg tenkte å lage en oppskrift på iste til dere etterhvert og da passer disse perfekt! Jeg drakk sikkert 6 kopper tilsammen av den med ananas og ingefær  og den med goji og blåbær på somadagen da jeg var konferansier, så frisk og god! Disse passer perfekt hvis du som meg elsker te, også om sommeren. Da vil jeg gjerne ha noe litt lettere enn chai. Du finner alle teene her.

Du finner alle nyhetene på soma.no som jeg må si at har blitt en utrolig bra helsekost på nett. De har et megautvalg og er kjempe raske på levering!

Har du testet noen av sommernyhetene?

<3
 

13 kommentarer

Siste innlegg