Min reise i babyverden

I går ble jeg intervjuet av en kjempe hyggelig jente i babyverden. Det var planlagt før jeg ble gravid, men det ble jo mye koseligere nå som det klaffet for oss. Jeg synes intervjuet ble så fint, og vil selvfølgelig gjerne dele med deg.

Du finner det her 🙂

Siden noen av dere har spurt om jeg kan skrive et innlegg om hele prøveperioden i et innlegg skal jeg få gjort det etterhvert. Det står også litt om hele prosessen i intervjuet.

Nå må jeg en tur i leiligheten og hente klær. Jeg har nemlig flyttet alle klærne mine til den nye leiligheten, men siden vi mistet varmtvannet har vi sover i byen. Det hadde jeg jo helt glemt så yogaklærne jeg trenger til i kveld ligger der. Hjernen min er så tussete om dagen, når kan du begynne å skylle på gravidhjerne??

2 kommentarer
    1. Det er så fint å lese at dere har lyktes♡ Det gir håp for at det skal ordne seg her en gang også! I morgen skal det testes 16 dager etter ovitrelle ble satt. Krysser fingrene for at denne sjette hormonkuren har fungert og at vi er like lykkelige som dere i morgen tidlig. Hvis ikke er IVF neste steg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg