Lille L er 8 uker <3

I går hadde vi en helt magisk opplevelse på vår “andre” ultralyd. Vi var jo faktisk så heldige og fikk se lilleL da vi hadde innsett, en lysende prikk godt plassert i livmoren min. Hele denne reisen har allerede vært så spesiell og magisk for oss, å kunne følge prosessen så tett. Jeg har flere ganger følt at det var for godt til å være sant! Da vi fløy hjem fra Frankrike ble jeg så dårlig på flyet. Da jeg sa at jeg var gravid og fikk så god service følte jeg meg nesten teit, skjønner dere?

Processed with VSCO with a6 preset

Det var i hvert fall en spent Helene (og en rolig Jonna, hehe) som tok turen tilbake på fertilitetssenteret i går. Det var så koselig å se alle igjen og møte dr Holst, han er så morsom. Han kunne nesten ikke tro at jeg allerede er 8 uker på vei, og i uke 9, tiden flyr! Jeg hoppet opp i stolen og vi ble møtt av det mest utrolige synet!

Lille L er nå 8 uker gammel og i følge Holst helt perfekt <3 Han sa vi skulle være ekstremt uheldige for at dette ikke skulle gå bra og at vi kan vente en liten baby i overgangen mellom januar/februar <3

Babyen har allerede et bitte lite ansikt, armer og ben, hender og føtter, og det lille hjertet banker sterkt! Jeg er så lettet og glad, og endelig begynner jeg å virkelig føle meg gravid. All smerte har vært verdt det til slutt. Tenk at jeg har dette lille mirakelet i magen <3

 

59 kommentarer

Siste innlegg