Vinn min favoritt omega 3

Hei fra sofaen fine du <3

De siste dagene har kvalmen virkelig tatt meg, og jeg ligger rett ut. Jeg som har så mye å gjøre må bare utsette, for akkurat nå (og fremover vil jeg tro) er det ikke jeg som råd over denne kroppen. Tenk at noe så lite kan gi så mange symptomer?

Jeg vil likevel komme med noen godbiter til deg som titter innom her! Jeg har fått lov til å lodde bort en flaske av mitt favoritt omega 3 tilskudd omega cure. Dette er en flytende, fersk fiskeolje med mild smak av vanilje og sitron. Den er så god at selv kvalma her klarer å få den i seg, og andre kan enten drikke den rett fra flaska eller ha den i smoothie! Fisk i smoothien, jepp du hørte rett!

Processed with VSCO with a6 preset

Omega cure er funnet å være markedets reneste omega 3 tilskudd og er virkelig et produkt jeg stoler på. Jeg kommer til å gi denne til lille L en dag, så fan er jeg! Omega 3 er også et av tilskudd jeg anbefaler alle kundene mine å ta 😉

For å være med i konkurransen må du bare legge igjen en kommentar med et tips om noe du vil lese om på bloggen, eventuelt et spørsmål. Dette hjelper meg å vite hva dere er interessert i, det kan være både ernæringsrelatert eller handle om noe helt annet. Husk å skrive mail når du legger igjen kommentar, ellers får jeg ikke tak i vinneren.

I tillegg gir omegacure.no 25% til alle som bruker koden heleneragnhild. Dette er kjempe bra og jeg anbefaler å kjøpe flere flasker og fryse ned. Det gjør alltid jeg 😉

Nå kjenner jeg at jeg må hvile mer. Redninger er å ligge rett ut og lese Nesbø, spenningen får meg til å glemme kvalmen litt 😉

Jeg håper du har en fin søndag!

134 kommentarer
    1. Vil gjerne lese mer om nye leiligheten deres, gleder meg til å høre hvordan det blir og om dere trives. Vil jo selvfølgelig høre mer om mini i magen og ser fram til mange flere spennende oppskrifter og trix på kjøkkenet. Å Kokos..må ikke glemme Kokos. Synes han er såå kul 😄

    2. Hei!
      Jeg må bare få si at jeg elsker bloggen din og tar med meg alle dine tips på veien!:) jeg har fått en helt annen glød etter jeg startet å innføre mer fett og oljer i kosten og har faktisk spist meg vekk fra mine cyster på eggstokkene. Nå jobber jeg videre med huden min som jg har slitt med i alle år og den er selvfølgelig veldig mye bedre men jg mangler det siste lille ekstra for å bli helt fin. Så jeg ønsker virkelig alle dine tips og hvor lenge du holdt på før du fikk en hud uten urenheter overhodet? Jeg har kjempe lyst å vinne denne omega 3 flasken da jeg tror den vil gjøre susen for meg:)

    3. Jeg syns du skriver masse interessant, treffer godt og syns du varierer. Men jeg liker ekstra godt de innleggene der du tar for deg noe spesifikt og kommenterer/informerer grundig og faglig rundt det. Feks søtningsmidler. Elsker også at du tar deg tid til å alltid skrive hva du har i smoothiesene dine, samt andre oppskrifter. Klem fra fast leser <3

    4. Håper på litt bilder av leiligheten etterhvert, oppussing er spennende 😀 Krysser fingrene for at du får en fin graviditet, når kvalmen gir seg! Er i syden akkurat nå (deilig), men har fått solstikk så jeg føler med deg akkurat nå mtp kvalmen..

    5. Huff.. den kvalmen! Håper den gir seg snart ❤
      Ønsker gjerne at du kan skrive noe om kosttilskudd for gravide. Gjerne om kosttilskudd som ikke er bra å ta når man har blitt gravid. Vil også gjerne lese din mening om myo-inositol i forbindelse med behandling av pcos. I tillegg til at jeg håper på masse gravideoppdateringer 😍 ha en fin kveld!

    6. Takk for rabattkode 🙂 Ønsker gjerne også å delta i konkurransen. Jeg lurer på om hvilke matvarer som er viktig i de ulike fasene av graviditet.
      God bedring <3

    7. Vil gjerne lese mer på bloggen om trening når man har mage/tarm problemer. Og hvordan du holder huden din så flott 😄 lykke til videre med graviditeten, håper at kvalmen slipper taket 🙂 så fantastisk at alt klaffet på første forsøk ❤

    8. Jeg vil gjerne se mer om oppussingen og bilder av den nye leiligheten deres – det er gøy! Dessuten er jeg glad i å lese om tips og råd om kosthold; hvorfor den og den matvaren er bra for kroppen osv.
      Elsker at du skriver om hvor forskjellige vi mennesker er, det er så dumt når noen følger råd og oppskrifter slavisk. Det beste er å prøve og feile og finne det som passer for hver enkelt, synes jeg. 🙂

    9. Jeg elsker bloggen din, og synes du skriver om mye spennende og interessant! Jeg kunne gjerne tenkt meg å høre mer om hvordan din typiske hverdag er, og mer oppskrifter.
      Kunne veldig gjerne tenkt meg en flaske med omega-cure! (Aldri prøvd, men hørt mye bra om den!)

    10. Beste fiskeoljen som vi elska her i huset😁 4 åringen vil ha meir og meir – håpe dette smittar over på ho på 6veker 😍 Eg ønsker gjerne tips til laktosefri kost da eg trur vesla reagerer på det.

    11. Kom på et til spørsmål jeg må bare høre med deg om! Har du tips til hvordan håndtere med ulike PCOS symptomer? 🙂

    12. Jeg vil vite hvordan du klarer å bestandig være så blid lg pisitivt, selv om du et kvalm og dårlig pga. graviditeten! jeg skjønner det ikke, du er bare et fantastisk forbilde! også lurer jeg på hvordan det går på matfronten nå som du er gravid og når du holder på med oppussingen:)

    13. Har hatt mye hjelp fra deg, skulke ønske jeg kunne ha gitt deg råd om gravidkvalmen, men den er bare det. Vet det finnes noe du kan få resept på. Spis tørt knekkebrød/flatbrød og te, kanskje🙈. Ellers ønsker jeg dere ei fin tid framover, og god sommer 🌸🦋

    14. Hei Helene:) jeg kunne trengt et tips til å finne gode kvalitetsbein til å koke kraft på, hvor får jeg tak i dette? Jeg kjøper stort sett bare det jeg finner av kraftbein i frysa på meny, men vet ikke om det er det beste. Ellers tar jeg imot alt av tips og råd i forhold til svangerskap, er selv gravid i uke 11 og syntes det er spennende å følge med på bloggen din:)

    15. Jeg vil gjerne lese om trening for gravide og enda mer om kosthold for oss som fortsatt prøver å bli gravid. Liker også innlegg hvor du tipser om gode og trygge produkter på iherb.com.
      Håper kvalmen gir seg snart!

    16. Hei!
      Jeg vil gjerne lese om tips til akne hud som kommer igjen og igjen. Selv etter sterke kurer, ikke hvete og lite melk i kosten. Prøver å passe på sukker inntaket. Har begynt med hjemmelaget kefir. Er så lei av betennelse i huden :/ virker nesten som den blir verre av sol. Jeg har ME så kanskje det er en del av ubalansen. Har du noen tips?
      I tillegg elsker jeg interiør og vil gjerne lese mer om oppussingen av leiligheten deres!:)
      God søndag! <3

    17. Har hatt lyst til å prøve etter omega cure lenge etter du har skrytt å mykje av den!😍Eg ønska å lese meir matoppskrifter t.d. middagar, lunsj, matpakkar.

    18. fermentering av mat er alltid spennende lesing 🙂 og digger når du skriver om vanskelige ting. du gjør verden til et bedre sted for real ❤️
      klem fra maiken

    19. Vil gjerne lese mer om “ren” mat, kraft og fermentering.:) om dette i forhold til barns kosthold. 😊

    20. Jeg kunne ønske meg å lese mer om barn og ernæring, evnt kostholdtilskudd du vil anbefale til disse små 🙂

    21. Denne brukes hver dag hjemme hos oss,den er helt fantastisk!Takk for rabattkoden👌Du er en sånn sprudlende og inspirerende dame,og det er så gøy å følge med på hva du skriver om av smått og stort!Skriv gjerne mer om hvordan bevare huden mest mulig,fermentering,når du har testet ut nye typer kosttilskudd(elsker å kikke på tips sidene dine med jevne mellomrom og da er veien til IHerb kort🙊),og nye typer økologisk orienterte hud-og hårprodukter,samt flere oppskrifter!

    22. Jeg ønsker flere av dine inspirerende, gode og kreative oppskrifter på alt fra knekkebrød til en middagsrett👏🏻😊

    23. Elsker når du deler av all din kunnskap innenfor ernæring,så gjerne mer av det.Så er jo selvfølgelig gravidoppdateringene dine kjempehyggelige å lese da❣️Unner deg så inmari å bli mamma❤️
      Stor og god klem fra Julie🤗

    24. Jeg vil gjerne lese mer om mat og ernæring til barn, da jeg tror det er noe de fleste synes er vanskelig. Ikke fordi jeg ikke kan eller vet nok om det, men fordi jeg har ei på 2,5 som nekter å spise sunne tingene jeg server, uansett hvordan det tilberedes.. Smaker og konsistenser ble servert fra tidlig av, men der ser ikke ut til å ha hjulpet. Fra å være matglad helt i begynnelsen til å plutselig nekte å spise noe som helst. Veldig frustrerende! Jeg tror mange foreldre kjenner seg igjen i dette, og at dette alltid vil være aktuelt. Nå har jeg fått ei lita ei til som snart er 4 uker, og jeg håper det blir lettere med henne!
      Tenker du forresten å begynne med veiledning om barnemat etter hvert?
      Kan omega cure gis til små barn?

    25. Høres bra ut! Jeg lurer på om du kjente noen tegn på at du var gravid, før du tok blodprøve? Når kom de evt. Tok du hjemmetest før 14 dager?

    26. Hei! Tusen takk for rabattkode, kommer godt med da jeg bruker mye av den fantastiske olja, etter tips fra deg tidligere 🙂
      Liker godt å lese bloggen din og å følge deg på snap og Instagram.
      Ønsker mer tips, tanker rundt psykisk helse. Vet du ikke er utdannet innen dette, men litt tanker rundt og dine beste råd osv. Syns dette området er så spennende og altfor lite fokus på. Men det kommer mer og mer frem nå 🙂
      Marthe Walle synger ” du e ikkje aleina om sorg, alt som ikkje ble som det skulle. Og vi har alle vært der ein gang så ikkje kast bort tida på å skjule, men ta vare på deg sjøl. Æ vil fortsatt være liten om natta, men æ vil være det uten skam.”
      Klem til deg!

    27. Elsker Omega Cure <3 Før slurva jeg ofte litt med å ta omega 3, men etter at jeg kjøpte Omega Cure husker jeg det hver dag - det smaker jo så godt 😀 Tusen takk for tips!
      Jeg vil gjerne at du skal skrive om tilskuddene du tar nå som du er gravid. Og gjerne flere tips til enkel, sunn, kvalmestillende mat og snacks. Og om hva du får i deg av mat om dagen, og hvordan du takler kvalmen, og resten av utfordringene som kommer utover i svangerskapet.
      Jeg spiste skikkelig usunt (i hvert fall etter mine standarder x-) i første trimester da jeg var gravid, og har fortsatt litt dårlig samvittighet for det. Vil gjerne være bedre forberedt til neste gang!

    28. Jeg vil gjerne lese mer om hva forskningen egentlig sier (og motsier) om klassiske kostholdsmyter som omhandler rødt kjøtt, kylling, oppdrettslaks, steking etc

    29. Jeg håper på å lese mer om helse- og ernæringstips gjennom graviditeten din og etterhvert også hva du velger å gi til den lille når han/hun begynner å spise fast føde 🙂 Gratulerer med graviditeten forresten! Jeg, søsteren min og mamma ble glade når vi hørte nyheten 🙂

    30. Jeg kunne ønske du kanskje kunne skrevet et innlegg om hvordan man kan legge om livsstilen sin til noe sunt over tid! Jeg prøver, men ender alltid opp med å spise møkka mat allikavel ;p
      Håper på å vinne omega cure <3 den er vanvittig god!

    31. Gratulerer så mye med den lille som er på vei – håper kvalmen gir seg snart så du får nyte resten av svangerskapet! 😊 Jeg har nylig oppdaget Magnesium olje og har fått en aha-opplevelse i forhold til min fibromyalgi- og ME-diagnose! Jeg tror det er mange som meg som tar Magnesium oralt uten å oppnå noe effekt pga dårlig opptak, men som kan få god hjelp med olje. Skulle ønske du ville skrive litt om dette på bloggen din for dette er et billig og enkelt grep som kan hjelpe mange siden magnesiummangel er så utbredt. Det verste er at det ikke blir oppdaget at man mangler magnesium da serumprøver ikke gir det reelle bildet. Ha en fortsatt fin dag 😊

    32. Hei.Ønsker tips om hva slags mat man bør spise før og etter trening. Smoothie oppskrifter. Ønsker også å lese om hvordan du behandler huden din.Den er jo så fin😄

    33. Jeg ønsker meg et innlegg med topp tre tips for tarmhelse, topp tre dont’s og topp tre kosttilskudd for tarmhelse =)

    34. Takk for en informativ og positiv blogg 😊 Jeg vil gjerne lese mer om barn og ernæring, samt tips til smarte matpakker!

    35. Jeg vil veldig gjerne lese om noen tips til sunne matpakker som ikke er brød, og tips til sunn og god snack som kan erstatte godteri og hjelpe på søtsug 😀 Masse lykke til videre og gratulerer <3

    36. Vil gjerne lese/se bilder av leiligheten deres. Vil også lese om topp 10 tilskudd du tar og hvorfor. Vil gjerne lese om dine beste smoothier, eller diverse oppskrifter på “shotter” man kan ta om morgenen,etter mat osv som gir kroppen en Boozt. Så vil jeg gjerne få se hva fint du har hengende i klesskapet ditt. 5 fav. Kjoler. 5fav gensre osv.
      Ha en fin søndag videre 😊😊

    37. Hei!
      Jeg er veldig glad hver gang du deler av din ekspertise på ernæring og det mentale, mer av det:) Du har brukt en del coacher, kanskje du kan dele noen tips som du har lært av disse?
      Lykke til med alt det koselige du har foran deg:)

    38. Spennende med giveaway! 😀
      Ønsker å høre mer om graviditeten og hva du gjør for å holde deg i form, trening, matvaner osv. Du har vært utrolig flink til å dele ang IVF, og dette har hjulpet meg masse! Er selv inni prosessen nå!
      Tusen takk igjen for alt du deler, vi er mange som setter veldig stor pris på det <3
      Tusen takk for rabattkoden, må stikke innom å se om jeg finner noe spennende <3

    39. Ønsker gjerne å lese mer om gravid ernæring, kosttilskudd osv som er smarte under svangerskap 🙂 Diner gravide erfaringer mens du går denne veien, utrolig spennende å følge deg med din bakgrunn på akkurat dette 😀
      Oppskrifter og små life hacks er også kjekt da 😀

    40. Alltid kjekt å lese bloggen din. Skjønn og sprudlende jente. Ønsker gjerne å lese mer om kostholdsråd under graviditeten, noe du kutter ut noe du tar mer av?
      Lykke til videre😘❤️

    41. Jeg ønsker å lese om hvordan du tar hensyn til egne behov sammen med andre når du har behov litt utenom det vanlige, som nå som du er gravid eller når du hadde ME. Synes du det er lett å bare si nei til ting. Hvordan gjorde du det når du var på jobbtur nå for litt siden feks? Og andre ting du måtte ha å si om dette temaet:)

    42. Hei 🙂 Tusen takk for en fantastisk blogg med masse inspirasjon. Jeg gikk på glødende kosthold kurset ditt tidligere i vår, og har fått så mye bedre fordøyelse og glad mage og tarm! Veldig takknemlig for din kunnskap og dine råd 🙂 etter hvert ønsker jeg å høre om hva slags barnemat du lager, og generelt hva du tenker om barneernæring 🙂

    43. Ønsker flere innlegg om leiligheten og kanskje enkle tips for et bedre kosthold! Synes det er så lett å falle tilbake i gamle vaner.

    44. Elsker bloggen din.
      Og gleder meg så over graviditeten din, Så spennende å følge med på ❤
      Kanskje fordi jeg har fått hjelp selv.
      Ønsker å lese mer om kosthold og oppskrifter.💛

    45. Vanskelig å finne noe du kan skrive om, når du allerede har skrevet så mange bra innlegg! Men hvis jeg skal ønske meg noe, så kanskje enda flere oppskrifter. Eller et innlegg med tips til sunne mellommåltider og mat på farten (matpakketips)? Er også veldig interessert i dette med kvinner og hormoner, og føler jeg aldri bli helt utlært på det området så hadde vært gøy med flere innlegg med f.eks. tips til hormonbalanse. Hormoner er jo såå viktig for å få en helhetlig forståelse av kroppen sin!

    46. Jeg prøver bevisst å holde meg unna sosiale medier, så langt det lar seg gjøre, før å være mer tilstede her og nå. Bloggen din er den eneste bloggen jeg har bevisst tatt meg tid til å følge. Du er i og går nå en spennende tid i møte. Det jeg liker spesielt med deg og det du velger å publisere, er at du har høy kompetanse og er dønn ærlig i alt du gjør. Det gir motivasjon og energi for den som leser! Jeg gleder meg til å høre mer om den nye leiligheten, smarte og sunne tips og triks i en hektisk hverdag og om lille L.
      Ønsker deg alt godt fremover! Du blir en fantastisk mamma 🙂 🙂

    47. Synes alt du skriver er spennende, læringsrikt og interessant, men innlegg om graviditet, leilighet og alt av oppskrifer synes jeg er ekstra gøy å følge med på!! Og antrekksinnlegg når du går ut og pynter deg litt ekstra- du har så fin stil!

    48. Jeg gleder meg over alle snop-oppskriftene, spesielt marsmellows!
      Nå fremover gleder jeg meg over å kunne følge deg og den lille i magen. Hva du spiser og hvordan kroppen forandrer seg, på en positiv måte.
      Ta vare på deg sjøl ❤️

    49. Jeg har fulgt bloggen din lenge, og jeg liker måten du skriver på! Jeg har selv nylig flyttet i ny bolig og er derfor interessert i oppussingen deres. Jeg elsker (!) gravid oppdateringer <3 har selv en gutt på halvannet år, og jeg er så lykkelig på deres vegner. Jeg setter selvfølgelig pris på oppskriftene dine, det var slik jeg kom over bloggen i første omgang. Kraft-filmen din, suppeoppskrifter, sunn godis, men det er også inspirerende med bildet av måltider. Jeg er veldig glad i å strikke, og vet at du har samme hobby. Litt mer strikkeinspo hadde jeg blitt glad for. En annen type innlegg som er inspirerende er rett og slett bilde av kaffe/tekopp og andre hverdags luksus øyeblikk, som jeg synes du er flink til å nyte! Spesielt da du var student. Du er fantastisk, og jeg ønsker deg en fin kveld <3

    50. Alt om tarmhelse generelt er veldig spennende og viktig! Sammenhengen mellom frisk tarm og ulike sykdomstilstander i kroppen 🤗 takk for en inspirerende og koselig blogg ellers ❤ Så glad på dine vegne for lille L ❤

    51. Åå, jeg elsker bloggen din! Det er så spennende å følge med på graviditeten din, så innlegg om det er alltid gøy. Mer om oppussingen og leiligheten hadde også vært kjekt. Håper kvalmen blir bedre snart! <3

    52. Ønsker gjerne å lese mer om å bygge nettverk innen ernærings og/eller gründer-miljøet. Er selv på min reise fra sykdom til en utdanning innen ernæring. Akkurat nå føles det litt ensomt, så hadde vært fint å høre hva du har gjort og dine erfaringer med å bygge nettverk innen bransjen 🙂

    53. Hei Helene Ragnhild, Jeg ønsker flere oppskrifter på sunn “sommer” mat👍Ellers er du jo utrolig flink med det du holder på med😍Når det gjelder kvalmen din håper jeg du snart blir bedre. Jeg har tre barn og alle tre gangene har jeg vært veldig kvalm store deler av svangerskapet, men når du holder babyen i armene dine er alt glemt❤️

    54. Vil gjerne lese mer om mat, enkle oppskrifter og mer tips til enkel mat når en ikke har så god tid. Hadde også vært flott med tips til mat til barn, siden den bør være så næringsrik som mulig 😊

    55. Hei, er det noe forskjell på omega cure og møllers tran du kjøper på matbutikken? 🙂 hadde vært supert og vunnet en flaske for å teste 🙂

    56. Jeg ønsker meg flere innlegg om tarmhelse, supermat, oppskrifter/ tips til fermentert mat. Anbefaler du noen kosttilskudd som gir energi?

    57. Hei!
      Selv om ernæring er ditt felt.. Så kunne jeg tenkt meg å høre om hva du tenker om endringer som oppstår/ kan oppstå under et svangerskap – både fysiske og psykiske . Hvilke tanker du har om vansker man kan møte på veien(sånn generelt) . – som selvbilde, kroppspress, kjærlighet, bildedeling på sosiale medier av kropper og av barn..
      I yngre alder hadde jeg en vanskelig periode, som innebar bla. spisevegring. Jeg må innrømme at et svangerskap med mye hormoner i sving og en kropp som endres, virker innmari skummelt….
      Dog har jeg lyst på barn selv en dag, men ja, tiden er nok ikke der helt enda..
      Det hadde vært interessant om du tok opp det som kanskje ikke alle snakker høyt om – “the dark side” av et svangerskap.. 🙂
      Til slutt vil jeg bare si at jeg syns du er så inspirerende! – Måten du gir så av deg selv på.. Er helt fantastisk!

    58. Super olje 👏 Gir den til datteren min på 4 mnd. Ønsker å lese om tips til fast føde til babyer – men det er kanskje noe som kommer naturlig etterhvert? ☺

    59. Hei 🙂
      Jeg syntes det er kjekt å lese om graviditeten, hvordan kostholdet ditt er. Tips og råd til gode oppskrifter. Og gjerne om den nye leiligheten din 🙂
      Ønsker gjerne å vinn denne oljen, da jeg har alt for lavt D-vitamin (som blodprøvene mine viser).

    60. Eg kunne gjerne tenkt meg å lesa litt meir om dine tankar rundt det å ha eit litt annleis kosthald i forhold til folk flest, og kva løysingar du har når du f.eks skal på besøk. Og kva innstilling personane rundt deg har til kostholdet ditt 🙂

    61. Jeg gleder meg til å følge deg videre i svangerskapet, jeg vil tipse deg til å lese boken “hold on to your kids” og skrive om den – den anbefales på det sterkeste, og hander om nærhet og tilknytningen til barna våre.
      Ellers synes jeg det er spennende med kosthold og oppskrifter så gjerne mer av det 😀

    62. Jeg leser gjerne en blanding av ernæringsrelaterte ting, f.eks: hvordan bedre magesyreproduksjonen, og personlige innlegg om hvordan det går i leiligheten og oppdateringer om graviditeten 😀

    63. Vil gjerne ha mere om tarm helse. Finnes det en annen måte enn den natron testen å finne ut om du har for lite magesyre?
      Astrid

    64. Jeg har et stort ønske om at du kan skrive et innlegg om ditt kosthold, f.eks; hvordan ser en vanlig matdag ut for deg?
      Hadde vært til stor inspirasjon! ❤️
      Håper og ønsker 💓✨

    65. Siden jeg er gravid selv syns jeg det er veldig spennende å følge din reise. Jeg vil gjerne lese om innkjøp til babyen, bøker du leser for å forberede deg osv. Og gjerne ukentlige oppdateringer om graviditeten som du jo har begynt med 🙂

    66. Jeg synes du har veldig god variasjon i innleggene dine! liker både videoblogger, interiør, kosttilskudd, gravidinnlegg og små generelle tips i hverdagen! og variasjonen mellom de korte og de lange innleggene (elsker de litt mer utfyllende “artiklene” du legger ut innimellom!!). Så jeg har ingenting å klage på – bare fortsett i den samme gode stilen som du har gjort det siste halvåret! <3 klem fra fast, trofast leser 🙂

    67. Jeg vil gjerne delta i konkurransen. Ønsker å vite mer om oppbygging av ett kosthold. Hva du tenker om fett i kostholdet. Hva du mener er bra. Hvilke tilskudd som er viktig. Jeg har ME symptomer og er lite i bevegelse. Hvilken mat er viktig for en som ikke er aktiv, men likevel få i seg mat som er mettende. Mat som kan gi energi og mat som kan gi bedre søvn.

    68. Hei Helene.
      Jeg hatt satt pris på frokost inspirasjon med lite karbo (utenom egg og cottage cheese) 😉

    69. Jeg vil veldig gjerne lese flere tips til sunn og mettende mat, som gir glød og bidrar godt til kroppen. Blir mer og mer bevisst på hva jeg putter i meg (dog ikke fanatisk), men tar med meg så mange av dine tips! I tillegg er jeg veldig spent på å se kjøkkenet deres da jeg drømmer om å pusse opp mitt eget med tiden 😉 Jeg vil kjempegjerne vinne Omega3-flasken 🙂

    70. Super blogg!
      Ønsker gjerne å lese mer om hva man kan spise/ta for å øke eggproduksjon <3 og stabilisering av hormoner 😀

    71. Hei! Jeg skulle gjerne vunnet en slik kvalitets-omega3 og ønsker å lese mer om kosthold til hud og hår (vet du har skrevet om det før). Jeg røyter utrolig mye og har lyst til å reparere det innenfra og ut og ikke bruke en masse dyre hårprodukter mot dette.

    72. Hei! Den kvalmen er noe herk, heldigvis er det nok ikke lenge igjen til den slipper nå. Jeg har hatt en kvalmefri dag i dag, men i går var ganske ille…:) Vil gjerne lese mer om du har funnet noe spennende babyutstyr enda;)

    73. Hei! Har lyst til å lese historien om deg og kjæresten – hvordan dere møttes osv 😀
      Ha en fin sommer <3

    74. Jeg kunne godt tenke meg noen matpakketips – ikke såå gunstig med medbrakt suppe og andre varmretter i barnehagen….

    75. Jeg synes det er veldig kjekt å lese om graviditeten din da jeg selv er i uke 7. Godt å kunne kjenne seg litt igjen i andre som gjennomgår det samme mtp kroppslig forandring og bekymringer. Det hadde vært kjekt med litt tips og inspirasjon i forhold sunn snacks! 😉 Gleder meg til å følge deg videre på veien.

    76. Vil gjerne lese mer om den nye leiligheten deres! Spennende å lese om, og jeg tror den blir råflott! Eller gleder jeg med til å lese om den lille babyen deres når den tid kommer <3

    77. Det er forferdelig når kvalmen står på som det værste, men samtidig SÅ verdt det når en får verdens fineste premie på slutten❤️ Håper kvalmen din gir seg snart😊
      Jeg kunne gjerne tenkt meg gode tips på lunsj/ mellom til en hektisk hverdag😊
      Ellers elsker jeg oppskriftene dine, så mer av det også🙌😊

    78. Jeg vil gjerne være med i konkurransen. Jeg kunne ønske du kunne legge ut oppskrifter på ting du lager hvor du får tak i ingrediensene hos dagligvarekjedene,syns mye av det man kjøper på helsekosten er så dyrt- det kjennes på lommeboka når man er student.

    79. Jeg vil gjerne lese mer om barn og kosthold, mat som gir bedre søvn og trygge kosttilskudd fra Iherb. 🙂

    80. Da jeg selv er gravid kan jeg ikke nekte for at jeg elsker å lese om graviditeten og tanker du gjør rundt dette. Videre håper jeg på tips og inspirasjon til sunn og næringsrik mat for babyer og barn som også er enkle nok å lage i en hektisk hverdag.
      Dersom det er noen trøst vil nok lysten på og energien til å orke å spise sunt komme tilbake når formen blir bedre. Jeg fikk kun i meg tørre kjeks og frukt de første ukene. Nå som jeg er i uke 12 (straks 13) har lysten på sunn mat endelig kommet tilbake, samt gleden over å lage mat.

    81. Synes du skriver om masse spennende, men blir aldri mettet på lunsjtips, til både barnehagebarn og skolebarn såvel som voksne, og sunne alternativer til kaker etc:)

    82. Jeg syns du leverer så bra med innleggene som du gjør. Mye varierende innlegg, så tommel opp for det. Jeg pleier å handle en dag i uken, og ofte har jeg ingen anelse om hva jeg skal fylle opp kjøleskapene med. Så gjerne litt tips til ukentlige handlelister for en sunn og varierende hverdag. Og ikke minst, gratulerer så mye med graviditeten 😀

    83. Du har en variert og super fin blogg! Digger den og deg 🙂 Ønsker gjerne tips/oppskrifter på lunsj måltider man kan ha med seg, enten på jobb eller tur 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    84. Jeg syntes du er ganske flink til å variere jeg men her kommer mine ønsker:
      1. Selv om du skriver om det titt og ofte kan jeg aldri få nok av tips til hvilke matvarer og retter som ikke bare gjør bra for kropp og sjel men som “pimper” opp hud og hår også. 2. Såkalte DYI-greier der man kan lage skrubber, deo, hårkur og diverse på egenhånd uten kjemikalier og slikt.
      3. Hva som er bra og sunt og spise før og etter trening.

    85. Jeg kunne også tenke meg matpakketips og forslag til rask, sunn mat på farten. Jeg skal begynne på skolen igjen til høsten, så det hadde vært fint med litt inspirasjon til hva jeg kan ta med meg i matpakken 🙂 ha en strålende dag videre <3

    86. Hei!
      Jeg vet du skriver en del om sukker og hvordan det påvirker kroppen, men jeg vil gjerne vite hvor mye sukker kroppen egentlig tåler. Jeg forstår så klart at dette er forskjellig fra person til person, og at en person som trener mye tåler sukkeret bedre, men det er jo ikke bra at en slik person spiser for mye sukker heller.
      Jeg håper du forstår hva jeg mener!:)
      Også vil jeg så klart høre mer om hvordan det går med den lille 😉
      Klem

    87. Ønsker å lese om, og se bilder fra den nye leiligheten din, i tillegg til kosthold under graviditet, da jeg selv er gravid 🙂

    88. Det er ikke så alt for lenge siden jeg “fant deg” via kostholdsdamene på snap, men har virkelig fått sansen for deg og bloggen din. Synes du er flink til å ta opp ulike temaer, du er klar i din tale og oppleves faglig sterk – i tillegg til engasjementet ditt 🙂
      Jeg kunne tenke meg å lese mer om mage/tarm-helse, mat og oppskrifter som er bra for mage/tarm.

    89. Så gøy med konkurranse! Jeg liker veldig godt å lese om fermentert mat, tarm, hvordan ulik mat påvirker kroppen osv. PCOS er også noe jeg kunne tenkt meg å lese mer om. Samt hva man bør spise/bruke for å få et langt sunt hår 🌸
      Ha en fin søndag!

    90. Åhh, den har jeg kjempelyst å teste ut – men studentbudsjettet tillater det ikke helt enda ‘._.
      Jeg ønsker gjerne flere oppskrifter på “Helene-mat” – som sunne kjeks, brødoppskrifter, sommersalater osv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg