Photoshoot

I dag har jeg vært “på” hele dagen, og det har faktisk vært deilig! Det tar noen timer på morgenen, men hvis jeg kommer meg opp og ut hjelper det skikkelig! Ikke alle dager er slik, men i dag var jeg heldig. Ikke minst får jeg mulighet til å være sammen med en av mine beste venninner Julie, skikkelig energiboost <3

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Jeg gleder meg til å fortelle mer om hva vi har gjort i dag, men det er dessverre hemmelig enn så lenge. Bare å glede seg, for dette blir skikkelig bra!! Blant annet denne lekre saken, nam!

Nå skal jeg feire mammas bursdag, jeg skal prøve å få filmet neste gravidoppdatering så fort som mulig <3

Takk for masse supre tips om innkjøp i dette innlegget forresten, det var helt supert!

12 kommentarer

Siste innlegg