Sneak peek – mitt nye kjøkken

Så gøy at så mange likte innlegget i går og at ingen tok det ille! Det er ikke det at vi som gravide ikke skal følge rådene, men noen ganger går folk for langt i å stresse, og ikke minst; gi råd når de ikke er spurt. Det er en uting om du spør meg, hehe.

Kjøkkenet går sakte, men sikkert fremover. Det som står igjen er lister og foringer, å få opp en glassplate som skal beskytte mot stekesprut og litt annet smått. Den stekplaten er jeg forresten så usikker på, plutselig vurderer jeg fliser likevel! Tips? Tenkte på slike hvite, helt enkle.

Etter 2 måneder uten vann og nærmere tre uten steketopp er jeg lykkelig eier av et helt nytt kjøkken. Jeg er så stolt av at jeg har designet, betalt for og gjort alt selv. Ikke minst av Jonna som har snekret og holdt på, og for alle som har hjulpet oss. Vi hadde ikke kommet i mål uten hjelp fra familie, tusen takk <3

Bare å spørre hvis du lurer på noe 🙂

Masse skuffer og oppbevaringsplass var et av mine ønsker. Her ser dere den nye bakeskuffen min full av godsaker som skal trylles frem til bakst til store og små. Det er bare å glede seg, for her er lysten til å lage mat tilbake for fullt!

Nå skal jeg snart ut i regnet, Gud for et vær vi har her på Østlandet i dag! Jeg skal på dance aerobic med babybumpen min, å riste litt løs gjør alltid så godt. Etterpå blir det sofas, armkrok, strikketøy med babyklær til lille og kveldsmat.

Takk for at du leser og følger <3 Det gjør meg så glad! Følg meg gjerne på snapchat under navnet heleneragnhild, på facebook her og på instagram her!

32 kommentarer

Siste innlegg