Iskaffe og fredag

God morgen fredag fininger <3

Først må jeg bare si; TUSEN TAKK for alle de søte gratulasjonene på den lille tulla vår som kommer i februar <3 Jeg blir både rørt og glad over å se hvor mange som har heiet på meg gjennom denne lange prosessen, og hvor mange av dere som heier på meg nå. Mange sier at slik kjærlighet i sosiale medier er veldig overfladisk, men vet dere hva? Dette føles veldig genuint og ekte for min del. Jeg tror faktisk veldig på dere når dere sier at dere gleder dere med oss <3

Det er så deilig å endelig kunne si henne, vise frem mer shopping, strikk og ikke minst senke skuldrene for å ikke røpe meg, hehe. Tenk at vi skal få en liten datter <3

I dag skal jeg jobbe hjemmefra, rydde i leiligheten (som forøvrig aldri blir tom for verktøy, lister, planker og ikea-instruksjoner), på yoga, også skal jeg ha besøk av søte Linda (www.lindastuhaug.no). Vi må jo finne på noe digg å ha til middag, hmm. Det som er så topp da er at jeg kan gå på bloggen til Linda for inspirasjon, for der er det så mye at jeg lover deg du ikke blir tom med med første.

Jeg ville også dele oppskriften på den deilige iskaffen jeg har dilla på om dagen. Jeg begynte å kjøpe den på espressohouse for noen måneder siden, da jeg mistet helt lysten på varm kaffe. Den lysten har liksom ikke kommet tilbake enda, så nå vil jeg lage iskaffe hjemme. Den ble ikke noe god, før jeg knakk koden! Det må nemlig espresso til, ikke en sterk kopp kaffe. Best blir den derfor om du som meg har en nespressomaskin eller lignende.

Helenes enkle iskaffe

♥ 1 shot espresso (jeg bruker koffeinfri)

♥ 2 dl mandel, havre (favoritt) eller cashew melk

♥ 3 isbiter

Hvis du vil kan du gjøre den søtere, men det liker ikke jeg 😉

Det eneste du trenger å gjøre er å lage espresso, helle oppi melk og så ha i isbiter. Lag gjerne dobbel også, har du lyst har du lov <3

Jeg ønsker deg en super fredag og en god helg, stor klem fra meg <3

P.S. Her er det masse gode tilbud på soma i dag 😀 (adlink)

12 kommentarer
    1. Gjør meg glad å følge bloggen din 🙂 Du virker som en kjempe koselig jente! Ønsker deg alt godt 🙂 Lykke til som gravid og med alt det fine dere har i vente!!

    2. Jenter er koselig (gutt hadde sikkert vært like gøy altså). Jeg har to og fikk igår vite at nr.3 kommer i januar 🙂

    3. Gratulerer med datter. Har du tenkt på om at det kanskje er det at du ikke spiser så mye mettet fett lengre (fordi du ikke er lysten på fett nå), som gjør at du klarer å beholde huden fin under svangerskapet? Du spiser betydelig mindre mettet fett nå virker det som?

    4. Hei Helene! Jeg har et spørsmål angående tiden før prøvetid for deg. Tok du akupunktur? Noe annet spesielt du gjorde månedene før forsøket? <3 Elsker bloggen din. Gjør dagene litt lettere i ventetiden før forsøk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg