Flortynne pannekaker med to ingredienser

I dag har jeg hatt en sånn dag der jeg bare løper fra ærend til ærende uten at jeg føler at jeg har fått gjort så mye. Jeg trenger et sort antrekk blant annet, men det ble vanskelig. Ikke lett med en kropp som forandrer seg i rasende fart, og masse hormoner. Nå skal vi straks spise laks til middag, men først ville jeg oppdatere dere med en av mine favorittoppskrifter som jeg har funnet på helt selv. Den har også blitt en stor favoritt blant både kursdeltakere og dere lesere.

Jeg tror at det aller beste jeg vet er mammas tynne pannekaker med sukker på, det er skikkelig barndomsminne for meg. Dessverre er dette verken særlig sunt eller magevennlig, og ikke mat som gjør kroppen min glad. Derfor er jeg så takknemlig for å ha oppdaget at jeg kan lage utrolig sunne pannekaker som minner veldig om mammas. De er naturlig glutenfrie, lavkarbo, og inneholder kun to ingredienser!!

Helenes favorittpannekaker

2-3 egg

2-3 ss cottage cheese (kokosmelk for melkefrie)

Kjør dette i en blender eller bruk en stavmikser.

Stek pannekakene i smør, husk at de skal være tynne!

Serveres med sukrin eller hjemmelaget syltetøy av bringebær og søtning, nam <3

Husk å last ned min søtningsguide her hvis du ikke allerede har den, der får du svar på alt du lurer på om søtning.

I morgen kveld kjører jeg en facebook live der jeg skal avsløre mitt aller nyeste prosjekt! Som jeg gleder meg!! Bli med ved å like min facebookside så får du den enten med deg live, eller du kan se den i ettertid 😀 <3

Siste innlegg