Nede for telling

Hei fine du <3

Tusen takk for alle kommentarer, ml og snaps om innlegget i går om ultralyden! Generelt er jeg en veldig lite bekymret person, og jeg føler faktisk at dette også har vært tilfellet i graviditeten. Derfor ble jeg overrasket over hvordan det traff meg i går. Jeg har heldigvis funnet litt ro etter å ha lest alt fra dere, virker som om det løser seg for de aller fleste.

Utover dagen i går følte jeg meg bare mer og mer uggen, og i dag våknet jeg halv fem og var skikkelig dårlig. Nå er jeg så lei av å være kvalm, så jeg krysser alt som kan for at dette bare er en runde med omgangssyke og ikke noe som har med graviditeten å gjøre. Samtidig kjenner jeg at det også kan være kroppen som sier ifra etter noen veldig hektiske dager forrige uke. Jeg hadde ingen planer annet enn å få gjort litt jobb på søndag, også gikk jeg en lang tur i marka med pappa. Da kjente jeg at smertene i bekkenet kom snikende, så nå skal jeg få meg en time hos Mona på klinikk for alle igjen også.

Det blir jo noen hektiske uker fremover da jeg for aller siste gang før mammaperm skal åpne påmelding til kurset mitt. De siste dagene har jeg snakket med flere av de som gikk kurset før sommeren, og det er så kult å se hvor langt mange har kommet. Jeg har så lyst til å hjelpe flere inn i den gode livsstilen, bli kvitt vondter og ikke minst få energien tilbake. Det trenger vi <3

Jeg kommer sterkere tilbake med live på facebook på torsdag, og ikke minst mer blogging, men nå skal jeg legge meg tilbake i sofaen og bare prøve å bli frisk <3

17 kommentarer
    1. God bedring, Helene. Ta vare på deg sjølv! Det er det viktigaste no – og i lang tid framover 💚🙏🏼😘

    2. Hei! Kan du skrive om det du har strikket til den lille prinsessa deres ❤ også legge ved oppskrift?

    3. Du strikker så utrolig mye fint til din lille, blir så inspirert og får skikkelig lyst til å lære meg å strikke selv!<3
      Et spørsmål- jeg er veldig enig i din ''kostholdsfilosofi'' om jeg kan kalle det det, og jeg spiser mye av det samme som du gjør og jeg elsker det! Men for ikke lenge siden kom jeg over masse innlegg og snakk om den nye dokumentaren på netflix ''what the health'' og så den med en gang da jeg hørte så mye positivt om den. Men den snudde så og si alt av det jeg tror på helt på hodet rett og slett. De snakker om hvor usunt kjøtt, fisk og fugl er, alt meieri og egg. Jeg lurte på om du har sett den og hva dine tanker og meninger er i forhold til det temaet 🙂

    4. Maria: Den filmen er full av utplukkede “eksperter” som sier masse bullshit (unnskyld uttrykket) om blant annet metabolismen… så bare 20 min før jeg ikke orket mer svada. Dette er jeg ikke alene om å mene! Ja til mer plantekost, absolutt!! Men det er ikke slik at du må være veganer for å være sunn, tvert imot er veldig mange veganske livsstiler dessverre ekstremt usunne. Å si at noe er sunt fordi det er vegansk, er som å si at noe er sunt fordi det er uten gluten. Jeg elsker mye vegansk mat, men prosesserte soyaprodukter holder jeg meg langt unna, og spiser jeg for mye bønner osv slår magen min seg helt vrang. Egg, fisk og kjøtt, og også meieriprodukter inneholder næringsstoffer vi ikke finner i planter som B12, og dette må tas som tilskudd hvis en kutter dem ut. Om en velger det er det helt greit, men for meg sier dette at det ikke er slik vi er skapt til å spise 😉 var det oppklarende?

    5. Christine: Gjort det allerede, men kan lage et innlegg når mer er ferdig også! Har en tendens til å begynne på ting og ikke fullføre, har faktisk 5 prosjekter nå, haha <3

    6. God bedring!:)
      Synes det er provoserende med tekst som “den friske kroppen som jeg har skapt meg”, fordi det underforstått ligger en mening om at alle kan skape seg friske kropper i det. Det blir liksom så selvskryt:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg