Smoothie med smak av snickers

Adlinks

Formen er på vei oppover og da har jeg orket å eksperimentere litt på kjøkkenet. I dag stod jeg opp tidlig og tok meg god tid, før jeg gikk over hele leiligheten med støvsugeren. Det er fortsatt endel planker som står rundt her, men nå har jeg i hvert fall sentralisert dem til et rom. I går fikk vi også på plass et nytt møbel på rommet til lille, gleder meg til å vise dere <3

Jeg drakk en superdigg smoothie på the juicery her om dagen, som jeg bare måtte lage min egen versjon av hjemme. Her snakker vi sunnhet og smak i harmoni! Jeg vil faktisk si at jeg garanterer at denne smoothien vil ta knekken på dine cravings, og jeg har helt dilla på den om dagen 😀

Den er forresten uten melk og gluten, og til og med vegansk!

Snickerssmoothie

1 frossen banan

En god ss peanøttsmør

En god klype havsalt eller himalayasalt

En ts råkakao

En neve spinat eller et par puter frossen (kan droppes, men gir ekstra næring) jeg bruker frossen og bruker endel, men smak deg frem

En halv til en scoop vaniljeprotein, avhengig av hvor søtt du liker det. Jeg bruker dette, og her finner du rabattkode og hvorfor 😉

2 dl melk, jeg bruker mandelmelk eller havremelk

I tillegg kan du, hvis du har lyst og har det tilgjengelig, tilsette en ss kollagen og en ss lecithin. Sistnevnte gir en enda mer kremet smoothie og masse gunstige fettstoffer. Dette er enda mer gunstig når du er gravid!

Blend alt i blenderen, hell i et lekkert glass og nyt <3

44 kommentarer

Siste innlegg