Få energien tilbake – gratis foredrag

God morgen fine deg! Så gøy at så mange likte innlegget i går. Jeg håper dere skjønte at det var litt humoristisk skrevet, hehe 😉

I dag har jeg en gladnyhet til deg!!

Hva er definisjonen på god helse for deg? Vitalitet? Å være fri for sykdom? Sannheten er at det finnes mange definisjoner, og hvilken som er offisiell er ikke så viktig. Det viktigste er jo hva som stemmer for deg! For meg er definisjonen på god helse at jeg har energi til det jeg selv ønsker 🙂

  • At jeg har overskudd!
  • At jeg føler at kroppen fungerer
  • Å ikke måtte stresse over hvordan magen min skal reagere
  • Å ikke måtte være redd for at energien skal renne ut
  • Å få delta på det jeg vil
  • Å si ja!!
  • Å kunne stole på kroppen min

Kroppen henger sammen, derfor er det så viktig å se på den som en helhet. Når jeg gir kroppen min det den trenger faller brikkene på plass. Huden er ren og gløder, immunforsvaret er sterkt og stabilt, energien er jevn, søvnen er god og humøret er bra.

Det gjør meg så trist å tenke på alle som ikke har det slik. Energi som svikter deg, eller ingen energi i det hele tatt. Å gå rundt som en zombie i din egen hverdag, om du i det hele tatt kan delta i det du før kalte hverdag.

Hva skal du gjøre når kroppen ikke er med? Når den ikke vil uansett hva du gjør?

For du har jo prøvd, det ser jeg! Du har kanskje kjøpt mange tilskudd, levd gluten og melkefritt eller i hvert fall lest at du burde det. Eller burde du kutte kjøtt? Hvor skal du starte??

Jeg vil så gjerne få hjelpe deg. Jeg har nemlig vært der du er, utslitt og lei. Jeg hadde uren hud, en verkende kropp og et hode som ikke fungerte. For ikke å snakke om magen, det var bare krøll! Jeg hadde null energi, og følte meg som en oppvridd klut. Det trenger ikke være slik!!

På tirsdag 26. september klokken 20.00 skal jeg holde et foredrag, og jeg vil så gjerne se deg der. Jeg skal dele noen av mine beste tips med deg, enkle ting du kan ta i bruk med en gang! Vi skal snakke om hvordan du kan få tilbake energien din.

Hold av din plass her!

Foredraget er gratis, og du kan se det fra din egen stue. Du kan til og med ligge på sofaen hvis det er det som er best for deg 😉

Det er begrensede plasser, og siden jeg slapp til listen min i går er det allerede over 600 påmeldte! Wow, gleder meg!!

Du kan melde deg på her 🙂

Stort smil fra meg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg