Er du stressa og utslitt?

Har du noen gang ligget på sofaen og kjent hjertet banke som om det var på vei ut av brystet ditt?

Har du sovet 10 timer uten å bli uthvilt?

Blir du stadig småsyk uten grunn?

Føler du at du alltid ligger etter og aldri kommer i mål?

Du er ikke alene!

Dette er tegn og symptomer på en kropp som er på vei eller allerede har møtt veggen, et immunforsvar på høygir og en oppskrift på utbrenthet.

Vi lever i en tid der de fysiske utfordringene er lavere enn noen gang. Vi kjører bil, har oppvaskmaskin og nettshopper. De fleste av oss sitter på rumpa store deler av dagen. Samtidig lever vi i en tid der prestasjonsjaget er enormt! Vi skal prestere på alle områder, gjerne på en gang. Selvfølgelig skal du være både trene, være supermenneske på jobb, svare på alle mailer med en gang, bake kake til kjærestens bursdag og være en god venninne. Har du barn plasserer du gjerne deg selv etter dem og mannen på prioriteringslisten, gjerne under hunden også.

Jeg tror ikke den store fremveksten av angst, depresjon, utbrenthet, diffuser lidelser som ME, fibromyalgi og andre autoimmune sykdommer kommer av merkelige virus eller tungmetaller. Jeg tror dette er et direkte resultat av at vi ikke lever slik vi burde. Vi spiser feil, vi glemmer å puste og vi er alltid på.

Sjekker du insta straks du står opp? Facebook? Mail? Prioriterer du dette over en god frokost, å snakke med kjæresten din eller å ta deg en gåtur i naturen?

Når vi er stressa er det så lett å ta dårlige valg, tro meg jeg vet. Da er det kort vei for meg til sjokoladen i hvert fall!

Men det er nettopp det du ikke skal gjøre!

Vil du ha energien tilbake?

I morgen, onsdag kl 20, skal jeg holde foredrag og gi 3 helt konkrete steg du kan ta i bruk med en gang. Blandt annet hva du ikke bør spise til frokost!

Foredraget går over nett og er helt gratis, men påmeldingen er snart full. Jeg holdt dette foredraget på tirsdag og da det rett og slett fullt, så her gjelder det å være litt tidlig ute både med påmelding og på selve foredraget.

Her kan du holde av din plass.

Sees vi?? 😀

Hva gjør jeg dagen før jeg skal holde foredrag for flere tusen? Jeg drar på gravidyoga og puster! Belly and baby er mitt favorittsted om dagen <3

15 kommentarer

Siste innlegg