1. Du kunne ikke tenke deg å skrive kort om disse tre hemmelighetene til mer energi, her på bloggen? For oss som ikke har hatt mulighet til å følge med på livesendingene? Jeg kunne gå inn og sjekke først nå, men da snakket du om ett kurs man må betale for, så regner med du var ferdig med det andre.

    2. Jeg så på idag! Hadde kjempe lyst til å melde meg på kurset ditt, men følte den ikke passet meg 100%. Men hvis du noen gang vurderer å gjøre samme greia bare med oppskrifter og slik, så man kan se disse på film istedenfor å måtte lese, (slik du har gjort på noen livesendinger) så kommer jeg garantert til å kjøpe det!!!!! da oposkrifter i tekst form sliter meg ut og jeg synes det blir vanskelig å forstå.
      Så håper du tenker på det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg