Min økologiske frisør

Jeg har verdens beste frisør – Karianne <3

Det tok ikke mer enn en time hos henne før jeg var solgt. Jeg kom til salongen, og i stedet for å stå bak meg og rufse meg i luggen, satte hun seg ned ovenfor meg og spurte hva jeg ønsket. Ikke bare elsker jeg det hun gjør med håret mitt, hun er søt og lett å snakke med, rett å like rett og slett.

Koser meg masse hos perfect hair!

Fantastiske økologiske produkter fra oway. Elsker saltvannssprayen deres – anbefales 🙂

Smoothie er fast hver gang jeg er i område, min favoritt om dagen er acai energy med hampprotein.

Karianne prakker ikke på meg behandlinger og produkter jeg ikke trenger, hun passer på at jeg blir fornøyd og får meg til å føle meg vakker hver gang jeg er hos henne. Hun er rett og slett ærlig, og det er en av mine viktigste verdier.

Jeg er ikke sponset av Karianne – men hun fortjener all skryt hun kan få! Jeg har sendt de fleste venninne mine til henne, og gått fast selv i flere år. Jeg skal aldri bytte henne bort. Hun har ikke lov å flytte eller skifte yrke for å si det sånn, haha!

Denne gangen gikk vi for fargedesign med en kald toning over. Hun legger stripene mine slik at etterveksten ser helt naturlig ut, akkurat slik jeg liker det! Nå hadde jeg lyst til å bli endel lysere, også i tuppene. Vi bruker olaplex som beskytter håret slik at det ikke slites så hardt av blekingen, og økologiske produkter fra oway. Perfekt nå som jeg er gravid og ekstra opptatt av hva som brukes av produkter på hud og hår 😉

Hvis du vil teste verdens beste frisør finner du henne på perfect hair på Frogner. Hun har ganske fullt, men sikkert plass til flere fine jenter som dere <3

20 kommentarer
    1. Hei igjen Helene! Jeg var en av de mange som forrige uke la igjen en kommentar på at jeg synes energien plutselig hadde blitt litt negativ både her inne på bloggen og snap. Det var helt genuint et velmenende råd.. Jeg visste bare ikke at alle andre hadde valgt å si i fra akkurat den dagen, og jeg fikk så dårlig samvittighet etterpå, da du sa at du mistet lysten på å blogge. Jeg synes det er fint at du tok det opp, fint at du sier i fra at du ikke synes det er greit, fint at du legger ut et refleksjons-innlegg i ettertid, som ga meg mye mer forståelse av hvordan du tenker og hvordan det er å være deg som person. Det er som du sier – man kan ikke gjøre alle fornøyde, og du må få dele akkurat det du vil. Dette er din blogg.
      Jeg håper du aldri slutter å blogge, og at jeg får lære masse om kosthold av deg i årene som kommer. For av alle de rådene som finnes der ute i kostholdsverden, så har jeg skikkelig trua på akkurat dine. Gleder meg til å følge deg i den spennende tiden som kommer. Peace!
      Ja også har jeg notert meg frisørtipset ditt da, nå som jeg snart blir Oslo-borger 😀

    2. Hei. er det helt greit å farge håret som gravid? leser flere steder at det både er ok, og flere steder som anbefaler at man dropper det. har du kommet til bunns i dette?

    3. Du er jo alltid så fin på håret!💛 Kan jeg spørre om du pleier å bleke striper med hette eller med folie?

    4. Else: Takk Else 🙂 før jeg selv ble en litt større bloggen skjønte jeg ikke det med at bloggere sier leserne kun ser noe. Jeg tenkte at jada, er jo noe en ikke ser. Noen perioder er tøffe og det skjer ting som aldri nevnes på bloggen. Hadde kanskje ikke vært naturlig å skrive til en venninne det som skrives i et kommentarfelt, kanskje hadde en heller spurt om det var noe galt. Setter veldig pris på tilbakemeldingen din!

    5. Karianne er faktisk den frisøren jeg gikk til sist, og jeg kommer nok til å bruke henne fast fremover. Har aldri vært så fornøyd før og hun var kjempehyggelig og lett å snakke om. Vi skravlet faktisk hele timen jeg ble klippet, og det var mye hyggeligere enn å bare bla i magasiner! Og jeg ble også “lettet” da hun ikke skulle prakke på meg noen dyre produkter eller noe annet som jeg har opplevd hos andre frisører. Tipp topp tommel opp! <3 Masse lykke til videre i graviditeten forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg