Vårt kjøkken – før og etter

Endelig er kjøkkenet så og si ferdig og jeg har lyst til å gi dere en titt. Jeg har jo lovet interiørbilder på bloggen lenge, men så er det liksom alltid noe som mangler. Sofaområde i stuen har jeg jo delt bilder av mange ganger, men nå venter jeg på siste møbel før også spisestuen er ferdig. Soverommet har jeg ikke blitt helt fornøyd med, vi mangler fine nattbord – tips??

I dag vil jeg i hvert fall dele kjøkkenet, som jeg må si meg utrolig fornøyd med. Mine ønsker var masse oppbevaringsplass, gjerne i form av flest mulig skuffer. Jeg ville ha høyglans og lys trebenk, masse benkeplass og et kjøkken laget for å lage mat. Det føler jeg at jeg har fått, og jeg er rett og slett utrolig stolt av hvor fint det ble, ikke minst snekkerjobben til Jonna. Hadde vi ikke fått hjelp av pappa og svigers hadde vi aldri kommet i mål heller <3

Kjøkkenet før:

Kjøkkenet som stod her før var langt fra ille, men det var mye mer slitt enn det ser ut på bildene og veldig lite fint satt opp. Særlig flisene rundt stekeområde synes jeg var rart satt opp. I tillegg var ikke planløsningen god.

Kjøkkenet nå:

Det er ikke så blått som på bildene, litt uheldig med den, hehe 😉

Kjøkkenet er fra HTH gjør det selv, det leveres flatpakket også setter du det opp selv. Benkeplaten vi gikk for er laminat og heter Oslo. Jeg er utrolig glad vi gikk for den løsningen i stedet for heltre som jeg først ville ha. Den tåler nesten alt, særlig søl som det blir mye av når jeg kokkelerer. Dessuten drømmer jeg om å ha lille L sittende på benken her sammen med meg og da vil jeg at hun skal kunne grise så mye hun vil <3

Induksjonstopp, vifte og blandebatteri er fra Ikea og stolene er fra hay (kjøpt på hviit). Absolutt ingenting er sponset bare så det er sagt 😉

I dag skal det kokkeleres surdeigsrundstykker her <3

31 kommentarer

Siste innlegg