Det fineste teppe til lille

Det er virkelig fantastisk å kjenne at den lille jeg har i magen ikke bare allerede er høyt elsket av meg, men så mange mennesker rundt oss. Det er så mange som gleder seg til å treffe henne, det er virkelig godt at et barn aldri kan bli bortskjemt med for mye kjærlighet.

Da jeg ble syk som 18 åring sydde mamma et fantastisk teppe til meg. Jeg har fått mange fine kommentarer fra dere om dette sofateppe, som tilsynelatende tilfeldig passer perfekt til fargen i stuen vår. Kanskje la dette teppe i min underbevissthet da jeg valgte denne fargen?

Her om magen fikk jeg hjem et helt nytt teppe. Det viser seg at mamma har hatt stoff liggende fra det første teppe, som nå har blitt sydd til et lite teppe til Lille L. Jeg har dekket til navnet hennes her, men hele står altså brodert. Teppet er sydd i et børstet stoff, så mykt og godt, og med ullvatt inni. Så her skal hun få ligge å varme seg i sofaen.

Mitt teppe har jeg hatt med meg fra hjem til hjem, på ferie og til og med da jeg var på rehabilitering for ME for noen år siden. Nå skal det lille teppe få følge lille L.

Jeg er heldig som har en så flink mamma, jeg føler meg veldig takknemlig!

For hver dag som går knytter jeg sterkere bånd til henne i magen, jo mer hun sparker, jo tettere forhold får vi. Jeg gleder meg så til å treffe henne <3

 

11 kommentarer
    1. Heimelaga ting frå mamma er noko av det koselegaste <3 Og no når eg fekk sjå teppet, vart et ekstra spent på namnet til vesla! Er så artig å sjå kva namn folk vel til sine unge lovande. Vi har lister med namn som vi har diskutert, men det er vanskeleg å bestemme seg. Hadde det berre vore eg som skulle bestemme, hadde det nok stilt seg litt annleis, men det er jo trivelegast å vere saman om det 😉 Godt å sjå dokker har folk som bryr seg rundt dokker. Det er ekstra viktig når det kjem sånne skjønne små til verda!

    2. M: tusen takk!! Navn er så spennende! Vi har hatt våre to navn klare i mange år, og nå er vi helt sikre. Om ikke hun ikke passer til navnet da, Hehe. Heldigvis var vi enige, ellers blir det jo mye vanskeligere! Gleder meg til å dele etter at hun er født <3

    3. Utrolig fin blogg du har! 🙂 Kom over bloggen din via babyverden, og må si det er veldig hjelpende/trøstende å lese bloggen din! Spesielt gamle innlegg og videoer da jeg snart har vært prøver i 1 år.. Så koselig å se at det klaffet for dere tilslutt! Masse lykke til videre i svangerskapet <3

    4. Begynte å lese bloggen din like før jeg fant ut at jeg var gravid. Nå ligger jeg her med ei 2 dager gammel prinsesse på brystet og har det helt fantastisk. Lykke til med resten av graviditeten din og ikke minst fødselen 🙂

    5. så nydelig teppe…gleder meg til du viser frem lille L. har og en lille L hjemme…med verdens nydeligste navn som vi og fant lenge før hun kom til verden. og vi ser at hun kunne ikke hatt annet navn enn det hun har 😀

    6. det er helt sant. Vi så ,med en gang at navnet var rett for henne og nå etter noen år ser vi og at hun kunne ikke het noe annet en det hun gjør. Navnet er perfekt for henne. vår lille L <3 Håper dere og sitter igjen med den følelsen når hun kommer til verden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg