Tips til økologiske nettbutikker

Jeg hat virkelig trykket nettshopping til mitt hjerte de siste årene, det er så lett å få oversikt over ting og jeg elsker å kunne trykke ting hjem. Litt til frustrasjon for samboer som kanskje synes jeg shopper litt mye, og må hente endel pakker på posten, hehe.

Jeg ville gjerne tipse dere om noen veldig fine butikker. Ikke bare er disse butikkene flinke, etiske og har gode utvalg, de er norske og drives av mennesker som brenner for det de gjør! Med unntak av naturligliv.no har jeg aldri hatt Jeg har ikke samarbeid med noen av disse. Dere som følger meg på snap har kanskje sett at jeg fikk en liten pakke fra beeorganic som takk for inspirasjon til kraftkoking. Det var kjempe koselig, men jeg må bare presisere at det ikke er derfor jeg nevner dem 😉

Naturligliv.no

Butikken drives av kiropraktorparet Kim og Therese, og Åse Line (friskeline). De brenner for naturlig mat, økologi og er ekstremt kvalitetsbevisste. De har god peiling på mat, men også på bæring og det er i denne butikken du får den fantastiske wonderbagen. Med koden heleneragnhild får du 20% på sistnevnte (ikke annonselenke).

Beeorganic.no

En butikk full av godsaker til deg som er opptatt av miljø og naturlig livsstil. Jeg har allerede tatt i bruk ammeinnleggene jeg fikk av dem og de er så gode! Visste du at du kan få brystbetennelse allerede før fødsel? Greit å holde disse puppene varme altså.

De fine babyklutene gleder jeg meg til å bruke også!

Laurbærbarn.no

En nydelig butikk med vakre, økologiske produkter til baby og barn. Her finner du masse masse fint, og butikkens historie er verdt å dele. Butikken er nemlig startet av et par som ønsket seg barn, men i og med at de er to kvinner måtte litt Lauritz bli til på en litt annen måte. Takknemligheten de beskriver kjenner jeg meg godt igjen i <3

Naturkilden.no

Jeg må jo løfte frem naturkilden, særlig deres fantastiske kroppsprodukter! Vibeke er en vakker sjel som virkelig brenner for å tilby kvalitetsprodukter til hele familien. Jeg skal bestille meg denne kremen til tørr hud i vinter og til lille så snart den kommer på lager!

Her er et knippe av mine favoritter. men jeg kunne sikkert trukket frem flere 😉 F eks soma.no og agentm.no. Men dette er noen små skatter <3

Hva er dine favoritter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg