Sprø topping fra solsikke

Inneholder sponset produkt

Som blogger er jeg så heldig å få teste nyheter innen sunne matvarer, tilskudd og annet snacks. Her om dagen fikk jeg en pakke i posten fra funksjonellmat med deres nyhet sun crisp. Egentlig liker jeg ikke å få ting sendt som surprise, men disse var så gode så da ble det tilgitt <3

Dette minner om rice crispies, men er laget av helt andre ingredienser. Det er basert på solsikke, er rikt på protein og har en nøttealtig smak. Jeg tenkte umiddelbart at jeg skulle bruke dette i rå sjokolade og lage sunn crispo til mamma, det er nemlig hennes favorittsjokolade. Jeg har også hatt den på kefirskålen for en ekstra crunch, og det er mange som har lurt på hva dette var.

En ny favoritt i kjøkkenskapet! Min favoritt er original, men den med sjokolade er også veldig god! Her kan du lese mer om produktet 🙂

Nå skal jeg ut i kulden for å møte en venninne, men fy søren så frossen jeg er om dagen. Jeg får ikke igjen jakken min skikkelig og ullkåpen er liksom ikke varm nok nå som det begynner å bli skikkelig kaldt. Jeg kunne sikkert tatt Jonna sin jakke, men når du har en kjæreste på 194 cm blir ikke den “boyfriendstilen” helt heldig. En ting er på tur, men i bogstadveien, haha.

Nei, det får bli dobbel ull på innsiden og et stort skjerf 😉 <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg