Små gleder og hverdagslykke

Da jeg våknet i morres tenkte jeg på alt jeg gleder meg til fremover. Skal jeg være helt ærlig har jeg lett for å fokusere på det jeg må få gjort på en dag, og gjerne da noe kjipt. Dette er noe jeg gjerne vil endre på, og i stedet fokusere på alt jeg gleder meg til, og små ting som gjør meg glad i hverdagen!

Jeg tenkte jeg kunne dele en liste også blir jeg kjempe glad hvis du vil dele noen av dine små gleder i kommentarfeltet <3

– Varm te med havremelk, helst julete fra pukka

– Å møte en venninne til kaffe midt i uken

– Ren leilighet og tente lys

– Rent sengetøy, gjerne rett fra trommelen

– Ferske ukeblader

– Å shoppe babyklær

– Nylakkede negler

– Krøller i håret

– Å våkne til hvitt landskap

– Nytt strikketøy

– sjokolade

– Å skrive i gravidboken

– Å skravle med fine kunder

– Titte på pinterest

– Nye episoder av mine podcast favoritter

– Å smugpynte til jul

– Å krysse av punkter på en to do liste

– Å lage julekalender til Jonna

– Når lille sparker

– Å bake

Hva er dine hverdagsgleder?? <3

15 kommentarer
    1. Så fint å lese listen din, Helene😊
      Her er noen av mine:
      Akkurat nå hører jeg gulrotsuppa med kraft som putrer på komfyren
      Når folk smiler. Og å smile til randome folk å se hvor glade noen blir
      Sjokolade såklart
      Bulletproofkaffen/teen
      Varm drikke
      Å våkne skikkelig av en kalddusj (etter vanlig dusj). Det er med på å aktivere parasympatikus også:D
      Den gode følelsen når man trener og er aktiv med kroppen
      Frisk luft
      Se på stjernene
      Å le 😊
      ❤️❤️❤️

    2. Det er så hyggelig med positive tanker, jeg slenger meg på her 😁
      – du heleneragnhild med siden din, du inspirerer meg 😃
      – barna mine, 3 gutter, 15 og 12 år og en liten attpåklatt 10 mnd :🤗
      – mannen min 😍
      – min beste venninne 😄
      – god mat
      – jul
      – sniker til meg en annens kommentar her også, helt enig med at smil til noen og se hvor glad noen blir er en skikkelig god følelse 😃
      – en god bok
      – sol
      – ruskevær
      – peiskos
      – sjøen
      – soloppgangen

    3. Så herlig! Jeg synes hverdagen er litt tung for tiden og hadde skikkelig behov for noen lyspunkter og hverdagsgleder, så dette ble jeg veldig glad for å lese! For en fin liste! Min:
      – Dette innlegget; veldig glad for inspirasjon til hvordan jeg kan oppleve hverdagene litt lysere
      – Magen min som vokser og den fine lille jenta som er der inne
      – Kaldt soverom og varm dyne om kveldene
      – Varm te og levende lys
      – Julemusikk (skulle holde meg til 1. desember, men…)

    4. Ååh så koselig innlegg! 🙂 Jeg gleder meg til:
      – Å se de klassiske julefilmene
      – Drikke sukkerfri kakao med krem
      – Tilbringe lange dager under et pledd med en bok i fanget og tekoppen i hånden
      – Prøve meg på sukkerfri julebakst
      – Kjøpe gaver til de jeg er glad i (synes alltid det er så koselig å gi bort gaver)

    5. Siri: Så leit å høre at ting er litt tungt, da hjelper det i hvert fall meg å fokusere på de tingene som er bra. Plutselig legger jeg mer og mer merke til dem også <3 Enig i alle punktene og at det er så lov å begynne med julemusikken 😀 <3

    6. Hei! Så fint innlegg!
      Mine er:
      – Lille baby i magen
      – Kose med hunden min
      – Ridetur på hesten min
      – En god kopp te
      PS: Vet du har fått spørsmålet 10000 ganger, men hva heter fargen du har på stueveggen?
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg