Intervju i glutenfri matlyst

God morgen fine du <3

I dag har jeg hjemmedag etter to intensive jobbdager med mine fine mastermind jenter. Dette er en gruppe kvinner som jobber sammen med en felles mentor, uten at vi har felles prosjekter. Vi er alle gründere og vi ønsker alle å gjøre en forskjell. Å være med i denne gjengen har betydd så mye for meg i år, og jeg er så takknemlig for at jeg skal være med også neste år.

Jeg lurer virkelig på hvordan det neste året skal bli. Om ikke mange ukene går jeg ut i mammaperm, og jeg aner ikke hva jeg går til. Et helt nytt liv og en helt ny jobb. Etterhvert skal jeg ut i gradert permisjon slik at jeg kan jobbe litt ved siden av mammarollen, og akkurat nå aner jeg ikke hvordan det vil se ut. Jeg er helt sikker på at det vil bli bra, en hverdag med masse glede, men også mange utfordringer. Slik er jo livet <3

Jeg var så redd for å sette meg nye mål, redd for å bli skuffet over å ikke få til “alt”. Men så fikk jeg en pep talk og nå vet jeg at blir jobb for mye så justerer jeg bare. Det handler ikke om å skuffe seg selv, det handler om å være tilpasningsdyktig. Lille går selvfølgelig først, men det betyr ikke nødvendigvis ingen jobb på meg 😉

For noen måneder siden ble jeg intervjuet av en supersøt journalist i bladet glutenfri matlyst. Vi snakket masse om fordøyelse og jeg delte mange av mine favorittoppskrifter. Jeg elsker reportasjen, så rosa og fin, hehe <3

Jeg jobber også med en spesiell julegave til dere som jeg gleder meg til å dele, forhåpentligvis i morgen!

Jeg ønsker deg en nydelig onsdag, takk for at du titter innom her <3

9 kommentarer
    1. Så fint Helene💕 Du er supergod, høres flott ut å være i et slikt grunderfellesskap😘 Lag deg en god dag🍀superklem💫

    2. Vil bare takke deg for alt du deler, både oppturer, nedturer og ikke minst oppskriftene dine 🙂
      Jeg har testet så mange av oppskriftene dine og alle er like god.
      Må også tilføye at jeg ELSKER pepperkakecookiesene dine, de er nydelige!
      Ønsker deg en herlig førjulstid Helene 🙂

    3. Jeg henger meg på. Jeg har også testet mange av oppskriftene dine og alle er nydelige 😊 Er glad for at du deler sunne og enkle oppskrifter 👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg