Julehefte fra meg til deg!

Vi er allerede en uke inn i desember og julefristelsene står på rekke og rad! Er det virkelig mulig å kose seg hele desember og likevel føle deg bra?

Klart det er!

For meg handler det alltid om balanse. Noen ting må jeg bare ha i ekte versjon, men dette liker jeg best å spise i juledagene. Det er også det jeg anbefaler mine kunder 😉

Jeg vil ikke spise sukker hele desember, det gjør ikke godt for min kropp i hvert fall, og ikke for lille i magen heller. Derfor elsker jeg at det finnes så mye sunt og godt vi kan kose oss med, mat som faktisk gir deg næring og energi!

Dette er oppskriftene jeg bruker hver jul, og de blir alltid tatt så godt imot. Frist venner og familie med pepperkakecookies eller marsipan, du trenger ikke fortelle at de er både sukker- og glutenfrie 😉

Her finner du julehefte fra meg til deg, god desember <3

I dag skal jeg på babykino med min venninne Stine og hennes lille Jakob. Vi skal se den nye solsidan filmen, som jeg gleder meg! Jeg har pakket eget godis med i vesken <3

8 kommentarer
    1. Dette kom på helt perfekt tidspunkt ettersom vi nettopp fikk vite at Mini ikke tåler melk 😊

    2. Åh herlig😍 Nå skal det bli litt godt til jul😊😁 De pepperkake cookiesene er kjempepopulære her hjemme og de rå pepperkakekulene er også nam👌😊 Gleder meg til å teste ut resten av oppskriftene i heftet😊

    3. Det her såg veldig lovande ut 🙂 Trur eg ventar litt med marsipanen sidan eg framleis er temmeleg gravid, og det er rå eggekviter i han. Men når babyen har kome, DÅ 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg