Søndagsmodus og gravidmat

Hei og hopp fine du <3

Nå har jeg savnet deg!

Energien har virkelig vært på bunn de siste dagene, og jeg må rett og slett prioritere både annen jobb og hvile. Jeg er i uke 33, og den lille i magen tar jo litt over kan du si, kanskje noen som kjenner seg igjen fra de gikk gravide? Matlysten min er ikke tilstede og jeg har så lite inspirasjon å gi. Jeg vil jo så gjerne dele masse med deg, gi deg tips, oppskrifter og nye påfunn på kjøkkenet. Siden jeg ble dårlig har ingenting fristet, unntatt typ surdeigsbrød med brunost. Ikke noe å leve på!

Jeg har ikke vrt steng med kostholdet mitt siden jeg ble gravid, men jeg vet så inderlig godt hvor viktig det er med bra næring til lille i magen. Nå vokser hun fort og trenger masse næringsstoffer. Jeg har fått lavt jern tross multivitamin og mineral, så nå har jeg økt på med lever. I tillegg tar jeg omega tre og magnesium hver dag.

Jeg vet at mange ønsker seg et innlegg om mat i graviditeten, men jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg vil legge det frem. Jeg har selv lest mange innlegg på blogger hvor det ble lagt frem som easy peasy, og sånn har det ikke vært for meg. Derfor vil jeg heller ikke bidra til å lage mer press. Samtidig vil jeg jo gi gode råd, for dette er viktig! Jeg skal skrive mer om dette i løpet av uken 🙂

Nå er det hvile i sofaen som gjelder før en ny uke med både dager på skolen, kurs og annet spennende står for tur. Det er jo straks jul, og jeg skjønner ikke hvor tiden blir av??

Ukens høydepunkt må jo bli at jeg skal hente firmabil på lørdag, det blir gøy det!

Ønsker deg en god søndagskveld og sender deg som titter inn en stooor klem fra meg <3

P.S. har du ikke lastet ned juleguiden min kan du gjøre det her! Jeg har allerede laget raw pepperkaker to ganger i desember fordi de går unna hos venner og familie <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg