Same dress – different week

Guri malla – er det mulig! Jeg tenkte å ta noen nye bilder til gravidoppdatering og tilfeldigvis hadde jeg på meg samme kjole som i uke 19. Det er ganske utrolig å se hvordan kroppen forandres i disse månedene – magisk!!

Jeg føler meg som en hval nå, men når jeg ser på disse ser jeg jo at det er magen som har blitt størst da. Nå er det ikke mange ukene igjen <3

Ny oppdatering kommer i morgen, nå skal jeg på Helene Bøksle konsert – hallo julestemning <3

Fikk du stor mage i graviditeten?

28 kommentarer
    1. Du er kjempefin! Jeg er 20 uker nå, og fikk mage tidlig. Den er vel ganske lik din på den tida, tror jeg, selv om det er litt vanskelig å se på seg selv. Jeg syns gravide mager er så vakre, samtidig er det litt rart når kroppen forandrer seg sånn! Helt enig med deg, det er magisk! Tenk at kroppene våre får til dette 🙂

    2. Så flott du er som gravid 🙂 husker du hvor du kjøpte kjolen, evt hva den heter? Jeg er i uke 17. Har veldig lite lyst å kjøpe masse nye klar for de ulike periodene i graviditeten, så greit med noe en kan vokse inn i 🙂
      Karoline

    3. Nå er det ikke lenge til du får se lille 😊Spennende tid du går i møte 😊
      Jeg hadde liten mage i graviditeten. Den var kanskje litt større enn din mage da du var i uke 19. Glad jeg tok bilder av magen fra uke 20 til 40 så kan jeg sitte å mimre den dag i dag 😊

    4. Du ser slett ikkje ut som nokon kval, du er heilt nydeleg <3 Har nok hakket større mage enn deg, men kvar gong eg reiser meg får eg kynnarar, så han stikk ekstra ut og fram på grunn av det. Mange som meinte at magen min såg ut som ein typisk guttemage, men legen fann omsider ut av kjønnet, og han meiner det temmeleg sikkert er jente - så vi får sjå 😉 Fekk mage tidleg, så gjekk over på gravidjeans frå ca veke 12. Det var kanskje ikkje så synleg då, men eg kjente veldig godt at bukselinningene på dei vanlege buksene mine vart for stramme.

    5. Så fin du er<3 Det er mange forskjellige gravidmager, og ingen "type" er noe mer riktig enn andre. Min mage kom ganske sent og ble ikke så stor. Det så igrunn ut som at jeg bare hadde spist litt for mye pasta frem til 3. trimester. Det var veldig stas når den endelig kom da!

    6. Jeg fikk tvillinger i sommer og fikk mange kommentarer på hvor liten magen min var. Til og med ei jordmor på sykehuset syntes det. På det største var den 104 cm rundt. Jeg syns også selv at den ikke var så stor. Før graviditeten veide jeg 62 kg, gikk opp 13 kg og ned igjen 15. Mye styr med tvillinger og lange trilleturer hver eneste dag.

    7. M: Tusen takk <3 Ja, med kynnere blir magen så rar! Står rett ut! Jeg begynte også med gravidbukser da, synes de vanlige var ubehagelig! Jeg hadde veldig flat mage før jeg ble gravid, så følte meg supergravid i uke 12, haha! Ikke lenge igjen!

    8. Hei,
      det er første gang jeg er innom bloggen din, og synes den virker veldig bra. Jeg blir mamma for første gang til en liten jente i februar jeg også <3
      Jeg har ikke fått stor mage, flere kommenterer at de knapt kan se at jeg er gravid. Hittil har jeg gått opp 8 kg enda jeg spiser som en hest. Det ligger til familien at vi ikke går opp mye under graviditeten, og legen har heldigvis forsikret meg om at det er veldig individuelt og at den lille frøkna er helt frisk <3

    9. Så magisk! 😍🤰🏼
      Jeg er akkurat 5 mnd på vei nå, men magen har først blitt synlig de siste 4 dagene. Ingen som ser at jeg er 5 mnd. Har morkaka på fremre vegg, så hen ligger nok ganske dypt. Skikkelig spent på hvor stor magen blir, kanskje den plutselig vokser mye, eller bare er liten hele veien! 💛

    10. ingridminde.blogg.no: Så koselig, velkommen hit <3
      Vi er alle forskjellige! Jeg har heller ikke gått opp mye, 11 kg så langt. Så lenge lege/jordmor er fornøyd er du good to go vettu <3

    11. gratulrerer<3<3 fulgte deg på gravid uke for uke da jeg selv var gravid, så koselig,at du endelig ble det, vell fortjent<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg