Bursdagslykke

Tusen takk for alle koselige ml i går på bursdagen min! Jeg våknet etter 12 timer i sengen med Lykke og lot henne kose med pappaen sin mens jeg tok en dusj og bakte. Jeg bakte boller med vaniljekrem (Jonna sin favoritt) og denne sjokoladekaken (så god!!). Etterpå ble det en liten trilletur til butikken, før vi fikk besøk av  familie og min bestevenninne Anne <3

I dag er vi ganske slitne, så det blir mest kos i sengen og i sofaen. Rundt 13 hadde vi besøk av kjempesøt helsesøster, jeg håper jeg får en fin barselgruppe etterhvert! Ellers har jeg flere venninner som også er gravide eller har små barn. Jeg gleder meg til sneen smelter litt, så blir det lettere for meg å trille. Nå gjør det ganske vondt i såret om jeg triller litt lenger.

Processed with VSCO with kp3 preset

Jeg hadde ingen gaveønsker på listen i år, for jeg har aldri følt meg så komplett som nå. Klisje og alt det der, og ja, selvfølgelig er det utfordrende å ha liten baby til tider, men jeg koser meg så veldig! Dere som har fulgt meg her har jo sett hvor lenge vi har kjempet for dette lille mirakelet vårt og jeg har aldri vært så lykkelig som nå! Å endelig bli mamma er den største gaven jeg noen gang har fått <3

30 kommentarer
    1. Så koselig bilde av dere. Smelt. Håper du hadde en fin dag med din vakre datter. Gleder meg til jeg har min baby i armene. 6 uker til termin. Håper du har noen tips etterhvært på hva du har fått bruk for av klær og utstyr, og evt hva du har måtte kjøpe. Driver med sikkelig nestiting nå, og tar i mot alle tips. Kos dere masse, og god helg til dere alle 3.

    2. Gratulerer så masse med dagen som var i går 🙂 Nyt tiden, og kos dere masse med Lykke <3 Nå gleder jeg meg til det er min tur. Bare 3 uker igjen til termin nå! Kom lille Lykke før, på eller etter termin? 🙂

    3. Gratulerer med dagen som var. Nydelig bilde. Og nydelig baby 🙂 Nyt tiden! Man glemmer så fort hvor små de egentlig var. De vokser så fort. Min datter var mindre enn Lykke (under 3000g), men når jeg ser små babyer nå, så klarer jeg ikke å forstå hvor liten hun virkelig var.

    4. Kjenner meg veldig igjen i det <3 Datteren min er født 3 dager før jeg ble 25 år, den dagen reiste vi hjem fra sykehuset med gullet vårt og vi bare slappet av hjemme sammen. Helt perfekt 25 års dag i mine øyne 🙂
      Jeg måtte også ha keisersnitt, bare det var planlagt pga seteleie, og det er ikke bare bare å trille tur i starten nei. Heldigvis blir det bedre for hver dag som går <3

    5. Gratulere med overstått 😊 Så søte dere er 😊
      Min datter var 3328 gram da hun ble født. Helt utrolig hvor liten hun har vært. Når jeg ser babyer i dag synes jeg de ser knøttsmå i dag mens datteren min på 3 år ser diger ut 😉 Da ser jeg hvor fort tiden har rast avgårde 😅

    6. Gratulerer så mye med dagen igår! Utrolig nydelig bilde av dere! ❤️Det er så inspirerende å følge hele reisen din fra ME-syk til å nå være en frisk mamma. Og selv om jeg ikke kjenner deg – er jeg så utrolig glad på dine/deres vegne! Du gir meg, og helt sikkert veldig mange andre inspirasjon til å mestre de utfordringene livet kan by på – så tusen takk for alt du deler! Det er absolutt ikke en selvfølge at du skal dele så mye som du gjør, og det kan jammen ikke alltid være like lett! Men tusen takk! ❤️

    7. Mette: Tusen takk Mette <3 det betyr så mye for meg! Det koster å dele, men samtidig gir det meg så mye! Å skrive ned hele historien min var veldig forløsende på en måte! Også setter jeg så pris på at det kan hjelpe andre <3 stor klem

    8. Christin: Så herlig!! Ja, mest på grunn av all snøen kjenner jeg det godt i såret! Men så er det så mestring! I dag var vi på senteret helt alene og jeg måtte både amme og skifte bleie, stolt jeg, hehe <3 stor klem

    9. Tonje: Så spennende!! Jeg er fortsatt veldig fersk, men så langt er vi veldig fornøyd med vognen vår og bilstolen. Hun går mye i bare body, noen ganger med bukse over eller strømpebukse. Hun brukte str 50 på sykehuset, men jeg synes faktisk det er lettere med klær som er litt store så vi bruker ikke de lenger. Hadde kun to bodyer i den størrelsen. Men det er vanskelig å si på forhånd. På sykehuset lå hun bare i bleien inntil meg eller Jonna hele tiden, med ullpledd over seg eller dynen sin. Ullue og votter har vi brukt…også stellematte osv. 😀 er visst endel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg