Et år i dag

Siden Lykke kom til verden har jeg ikke brukt vekkeklokke, rett og slett fordi jeg ikke trenger det. Jeg våkner alltid av at hun vil ha mat eller rett og slett er våken og vil opp. I dag skal lillemor døpes og jeg våknet halv frem med en sovende baby ved siden av seg. Jeg fikk ikke sove mer, så jeg bestemte meg til slutt for å stå opp og ta meg en dusj.

Så slo det meg, at klokken halv fem for nøyaktig et år siden hadde jeg også en tidlig morgen, morgenen som snudde alt. Det var første gang jeg fikk en positiv graviditetstest og jeg fikk vite at jeg skulle bli mamma <3

I dag skal lillemor døpes og jeg gleder meg sånn til å feire henne sammen med familie og venner. Lille solstrålen min som har gitt meg alt jeg kunne ønske meg <3

16 kommentarer
    1. Hei. Jeg har også en såkalt «frimerkebaby» på 13 dager som kun får sove når han har kroppskontakt med meg. På dagtid sover han på brystet mitt, og på natten sover han helt inntil den ene siden min. Hvordan sov/sover du og Lykke på natten? 🙂

    2. Gratulerer så mye med dåpen til Lykke 🙂 Skal selv ha dåp for vår datter 17.juni <3 Synes imidlertid at det er vanskelig å finne fin dåpspynt/servietter. Hvor har du kjøpt deres?

    3. Herlighet, nå felte jeg noen tårer Helene 🙏🏻🌱 Gratulerer så mye med dåpsbarnet!! Gleder meg enormt til det er min tur å oppleve gleden et barn kan gi ❤️🌸 Håper det blir min tur snart

    4. Vet du hva det også betyr? Det er 1 år siden jeg begynte å følge deg fast <3 hadde fulgt med sånn av og til før det også, men det var da du posta det innlegget jeg ble fast leser 😀 håper dere hadde en fin dag 💗 gratulerer så mye 💗

    5. Trine: Vi samsov faktisk fra første natta, det var det som føltes naturlig for oss. Det betyr ikke at det er riktig for alle, men mitt tips er å bare følge babyen din og magefølelsen, “mammamagen” som jeg kaller den 😀

    6. Kjære, fine deg Helene. Jeg har fulgt deg i mange år, og jeg synes det er så koselig å få følge deg på reisen. Du skriver så godt, og jeg henter mye inspirasjon når det kommer til både kosthold og strikking. Jeg har selv en gutt fra før, og venter nr to i sommer. Derfor er det ekstra stas å følge med på bloggen din nå. Du virker som en så god mor, og lykke er så heldig som har kommet til familien deres. Nå skal jeg gå i gang med litt kokkelering, slik du gjorde på slutten av svangerskapet:D Ønsker deg en fin tirsdag. Klemmer fra fast leser <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg