Mitt glødende kosthold

God morgen vakre <3

Nå sitter jeg på espressohouse på St Hanshaugen for å jobbe. De siste ukene har dette blitt mitt faste arbeidssted ettersom jeg synes det er veldig vanskelig å få gjort ting hjemme. Alt annet virker så viktig; klesvask, sortering av te i skapet eller en reportasje på TV. Jeg har hatt veldig mye å gjøre og da passer det dårlig med inneffektive dager.

Grunnen til at det har gått i et er at jeg på mandag lanserte mitt aller første onlinekurs! Jeg satt i gangen til leiligheten i Praha for å ikke vekke jentene, inntullet i en dyne og trykket send. Alle de herlige menneskene som har gjennomført «bli kvitt søtsugkurset» har fått tilbud om å delta og jeg er overlykkelig for å fortelle at kurset ble mer enn fylt opp! Earlybird plassene fløy ut den første dagen og jeg endte med å utvide antall deltakere.

Det er så ufattelig skummelt for meg å gjøre dette! Å dele av seg selv er alltid nervepirrende, tenk om ingen liker det jeg gjør? Tenk om ingen vil være med? Jeg har satset stort og går for drømmen, å kunne leve av å dele min lidenskap for ernæring og helse. Nå føles den drømmen nærmere enn noensinne!

glødende kosthold

Må bare kommentere babyhåret mitt her, hva skjer? Kostholdet mitt har virkelig fått fart på hårveksten min (bare på hodet altså!), ser ut som jeg har det berømte ammehåret!

glødende kostholdKurset mitt «glødende kosthold» er et onlinekurs, det vil si at all undervisning går på nett. Vi har seks ulike moduler med ulike leksjoner, nesten som en mini utdannelse. Jeg går gjennom hvilken mat jeg anbefaler, hvordan jeg legger opp kosthold, hvordan en skal få en fordøyelse som fungerer, de mentale utfordringene knyttet til mat og alle mine tips til å få det hele til å fungere i praksis. Jeg har virkelig lagt hjertet mitt i dette prosjektet og jobbet dag og natt. Begge hundene er flokete og badet mitt trenger en vask for å si det slik! Nå gleder jeg meg til å starte kurset allerede neste uke og jeg er så takknemlig for hver og en som skal være med! Nå skal jeg opprette facebookgruppen og invitere alle deltakere slik at vi kan bli kjent!

Jeg elsker jobben min og jeg er så takknemlig <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg